BigJackW Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hvor mange her på forumet hører på www.nordicradio.no? Endret 8. november 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg hører ikke på nordicradio, vertfall.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Neh. Hørte mer på Futurestation når det var oppe for fullt... Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hører på nordicradio en gang i blant.. Fetteren min er Skoen (Fagermo på IRC) altså en av lederene.. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hender jeg hører på det, men ikke daglig! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hør på LUDRIO station Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Futurestation den gang det starta. nå hører jeg på Radioplanet om jeg skulle hørt på nettradio. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nei, drittradio. På lik linje med alle de såkalte "gode" norske nettradioene som hører til på QuakeNet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå