Cheerio Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ja, grunnen til at jeg trenger en bootdiskett er en lang historie. Men jeg gjør nå det. Jeg skal ha en gammel PC opp å gå, den er helt fucka. Jeg må starte PCen opp i DOS, og i DOS funker som kjent ikke noe CD rom. Og da kan jeg heller ikke installere Win98. Jeg trenger å få laga en bootdiskett, som starter pcen i dos, og fixer noen DOS drivere til CDrommen slik at jeg kan installere Win98. Noen som vet hvordan? Altså, hvordan man fixer en bootdiskett. Har lett litt på min pc etter noen verktøyer som skal kunne gjøre det, men finner ikke. Min pc kjører da WinXP. Hvordan skal jeg få laget en bootdiskett? Er ikke sikker på om den er posta i rett forum, men fant ikke noe annet som virket mere rett... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Du finner Win98 floppy her: http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm Lenke til kommentar
Cheerio Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Problem fikset Takker og bukker!;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå