Cortinarius rubellus Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg så lengre nede på forumet her angående den beste cpu til klokking, dette gjaldt Amd...men hven er best til Intel socket 775..da mener jeg både pris, ytelse og klokking of course. Er det noen som kan gi meg noen tips angående dette? Takk på forhånd Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ser jo du har Intel fra før så hvorfor ikke kjøpe en Intel P4 3Ghz eller 3,2Ghz,, så er du garantert 4Ghz om du kjøper rette steppinger... 3Ghz: Sl7pm 3.2Ghz: Sl7pn Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 har en 3,4 som jeg har klokka til 3,6..ikke noe å rope hurra for, men det er en begynnelse. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Eller du kan kjøpe en Celeron D 326 2.53GHz til bare 650,- på komplett Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 lga775 mener jeg NO steppingen skal være ganske bra... finner du en av de skal vist ting kunne gå unna... NO steppingen finner du bare i 6xx cpuene med 2mb L2-cache. mitt tips vil være en Pentium 640 Hvilken stepping er den du har nå da? (finner det i cpu-z) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå