ErlendRU Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har noe sånn gruppeoppgave om arbeiderinnvandringen på 1960- og 70-tallet på skolen nå. Men vi finner jo nesten ikke noe stoff om dette jo! Eneste er i boka. Enten så er jeg helt idiot i hodet, eller så finnes det ikke noe om dette på nettet. Er det noen som har lyst til å si litt om dette/lenke til noen steder det står om dette? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hva med disse? http://intsos.no/?id=262 Nordmennene var som muslimer odin.dep.no Paa-flukt-tema riksarkivet Osv. . Bruk særdeles kritiske øyne når du leser disse og andre artikler. Arbeidsinnvandringen er et tema som er knyttet nærmere opp til det å være politiskkorrekt enn det å fremstille situasjonen på en faglig korrekt måte. Et søk arbeidsinnvandring på google gir 41 800 treff så jeg tror ikke du har søkt godt nok hvis du ikke fant noe. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Takk takk! Finner nok noe nyttig der ja.. Jeg har faktisk søkt på arbeidsinnvandring på google, men er begrensa hvor mye der som kan brukes også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå