9374j Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hjelp! Jeg skulle koble til strømmen for å bruke min eksterne hard-disk. Jeg hørte den der "pling" lyden i windows når man kobler opp usb-enheter, men jeg hørte aldri noen lyd fra HD'en(summelyd). Den var helt stille, og begge lysene blinker (rød og grønn) konstant. Det værste er ikke å miste selve hard-disken - hvis den er ødelagt - det er alle mp3'ene, filmene, programmene osv. som er verdifulle. Engang før mistet jeg en god mp3 samling på en gammel hard-disk. Men jeg ser på Western digital siden at garantien gjelder enda. Hvis jeg sender inn den vil jeg få en ny hard-disk der alle filene min er gjenopprettet ? Må nevne at det er mye ulovlig programvare og musikk der Ekstern HD, western digital: http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/ph...ated=1103131809 Endret 8. november 2005 av Mr_PJ Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Du får nok ny HDD, ikke gjenopprettet filene dine..! Lenke til kommentar
9374j Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Damn, jaja da blir det et storprosjekt å laste ned mp3 samlingen, programmer og minst filmer Hvordan er det når man bytter til en ny disk via garantien? Får jeg samme hard-disk størrelse eller en ny og større hard-disk som tilsvarer prisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå