Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvor lenge klarer du å faste?

asad

Anbefalte innlegg

Istedet for å diskutere hvordan dere går ned i vekt, så kan dere fortelle meg hvordan jeg kan komme meg OPP i vekt.

Er ikke kjekt å være ca. 1.78 og veie 57kg..

Vil helst komme opp i ca. 80kg, men UMULIG å komme seg opp i vekt..  :cry:

5124159[/snapback]

Jeg veier mindre enn deg, og er 6 cm høyere... Jeg bruker proteinshake i tillegg til et fullverdig kosthold for å gå opp i vekt..

5124165[/snapback]

Burde du ikke drikke karbo/gainer-shakes istedet for proteinshake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg klarte syv dager på mitt verste. Cola light var det jeg inntok. Cola light i mengder.

5124047[/snapback]

oioioi...hehe...man blir mer sulten av å drikke cola light da ;) men har hvertfall holdt en dag med bare cola light jeg å da....blir skikkeli rar :p

Lenke til kommentar

Er kanskje ikke helt lurt å drikke light brus eller saft hele tiden.

Aspartam (søtstoff) genererer metanol når det brytes ned i kroppen.

Merk:Du må få i deg utrolig mye, (ca. en kg rent søtstoff), men du kan vel føle deg litt rar hvis du lever på light cola eller saft.

Lenke til kommentar

haha^^ Folk har visst bestemt seg for å ikke svare på det jeg spør om, og istedefor kommer med info om div mat.

Har gått 24 timer nå. uten mat. Føler meg greit, bare litt dårlig ånde.

Man begynner også å luke vondt etter 4-7 dager, når toxiner svettes ut gjennom huden. Håper det ikke skjer fortere, siden jeg jobber/studerer. Da må jeg nok avbryte fasten asap.

( sitter og vurderer om jeg skal gi meg nå egentlig ^^)

Lenke til kommentar

du burde ikke la være å spise for å slanke deg. da går du raskt ned, men like raskt opp igjen når du begynner å spise. spis heller ofte, og sundt. spis mellommåltid slik at du ikke får lyst på snop eller fastfood. start gjerne mellommåltide med en gullrot eller tilsvarende, så to skiver med kokt skinke eller annen fettmager mat

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...