asad Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har bestemt meg for å ikke spise , kun drikke, så lenge jeg klarer. Bare for å finne ut hvor lenge jeg holder ut. Og hvor fort man faktisk går ned i vekt. er 185 cm høy, veier rundt 80kg. ( litt mindre idag ( 78) pga 0 mat i magen ) Hvor lenge har dere klart å ikke spise? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Om du ikke spiser bare drikker, tror jeg du kan pådra deg diverse problemer i og med at du ikke vil kunne klare og ta til deg næring osv etterhvert men det kan sikkert være moro hvis du stopper før det blir for ille Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Dette gidder jeg ikke for tida, i og med at jeg har mye annet å ta meg til, samt at jeg har en forkjærlighet for fast føde. Uansett, har gått noe over to døgn (om jeg husker rett) uten å spise. Det gikk overraskende fint, ble litt sulten rundt de vanlige måltidstider, men det ga seg. Saken hadde nok vært en annen om jeg hadde bedrevet slitsom fysisk aktivitet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 4 dager kombinert med hard fysisk aktivitet. "Overlevelsesøvelse" i militæret. Gikk ned mellom 5 og 10 kg på de dagene. Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 ok. Jeg skal drikke div safter da. det hjelper jo. Gjør ikke dette pga at jeg sliter med vekt eller noe. Vil egentlig bare prøve meg selv. PLuss at jeg har spist mye dritt-mat i det siste, og nøt det ikke engang som jeg burde. Ble bare noe jeg gjorde. Og mat skal jo være en glede! Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Om du ikke spiser bare drikker, tror jeg du kan pådra deg diverse problemer i og med at du ikke vil kunne klare og ta til deg næring osv etterhvert men det kan sikkert være moro hvis du stopper før det blir for ille 5123331[/snapback] der snakker man om mange ukers faste. planlegger bare 4 dager eller noe. Mutter og typen hennes mekka 10 dager, flere ganger. Ganske sykt. stikker og trener nå! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hva er vitsen? Du går bare opp igjen like fort uansett... Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Hva er vitsen?Du går bare opp igjen like fort uansett... 5123421[/snapback] hvis du leser min forrige post så får du svaret. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Så det er bare for å bevise for deg selv at du klarer det? Btw, å trene uten å ha noe næring i seg bare ødelegger. Endret 8. november 2005 av Goophy Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Så det er bare for å bevise for deg selv at du klarer det?Btw, å trene uten å ha noe næring i seg bare ødelegger. 5123500[/snapback] Ja. For å se om jeg klarer det og for å "rense" kroppen. Bra med faster av og til for å kvitte seg med toksiner. Mm, vet at det ødelegger i lengen og trene og ikke få nok næring.Men er ikke snakk mange uker her. bare dager, eller , så lenge jeg holder ut. Kanskje jeg knekker ikveld neida. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Uansett, skal du leve uten mat er det bedre å la være å trene, uansett om det er for et par dager eller flere uker. Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Skal nok kutte ned på treningen ja. tilbake til topic: Hvor lenge har dere gått uten fast føde? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Jeg klarte syv dager på mitt verste. Cola light var det jeg inntok. Cola light i mengder. Endret 8. november 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Istedet for å diskutere hvordan dere går ned i vekt, så kan dere fortelle meg hvordan jeg kan komme meg OPP i vekt. Er ikke kjekt å være ca. 1.78 og veie 57kg.. Vil helst komme opp i ca. 80kg, men UMULIG å komme seg opp i vekt.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Istedet for å diskutere hvordan dere går ned i vekt, så kan dere fortelle meg hvordan jeg kan komme meg OPP i vekt.Er ikke kjekt å være ca. 1.78 og veie 57kg.. Vil helst komme opp i ca. 80kg, men UMULIG å komme seg opp i vekt.. 5124159[/snapback] Jeg veier mindre enn deg, og er 6 cm høyere... Jeg bruker proteinshake i tillegg til et fullverdig kosthold for å gå opp i vekt.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Istedet for å diskutere hvordan dere går ned i vekt, så kan dere fortelle meg hvordan jeg kan komme meg OPP i vekt.Er ikke kjekt å være ca. 1.78 og veie 57kg.. Vil helst komme opp i ca. 80kg, men UMULIG å komme seg opp i vekt.. 5124159[/snapback] No problemo, 12-14 måltider om dagen bestående av masse karbohydrater og proteiner. Var en fyr i klassen min som gikk fra ~50kg til 110kg på under et år. Skal sies at han ble temmelig fucked innvendig av alt foret da... Bare å få i deg mer enn du klarer å forbrenne. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Klart litt over 1 mnd uten fast føde. Husk at du må påregne et par dager med kvalme når du begynner å spise igjen. For å gå opp i vekt så spiser du grøt med ekte meierismør. Smaker ikke noe godt, men jeg gikk opp 20 kg på ca 2-3mnd. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Er ikke ramadan over a? Uansett, er det sånn at man går opp i vekt av å bruke proteinshake uten å trene noe særlig, men hvis man spiser mye mat i tillegg? Endret 8. november 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Spis mye is! ...noen som har sett suspersize me ? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har fastet helt siden den mozzzzzzzarellla-baguetten med masse dill på i fritimen idag. Jeg er skikkelig sulten nå. Har kjøpt inn biff og litt anna digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå