Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvor lenge klarer du å faste?

asad

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å ikke spise , kun drikke, så lenge jeg klarer. Bare for å finne ut hvor lenge jeg holder ut. Og hvor fort man faktisk går ned i vekt.

er 185 cm høy, veier rundt 80kg. ( litt mindre idag ( 78) pga 0 mat i magen )

Hvor lenge har dere klart å ikke spise?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette gidder jeg ikke for tida, i og med at jeg har mye annet å ta meg til, samt at jeg har en forkjærlighet for fast føde.

Uansett, har gått noe over to døgn (om jeg husker rett) uten å spise. Det gikk overraskende fint, ble litt sulten rundt de vanlige måltidstider, men det ga seg. Saken hadde nok vært en annen om jeg hadde bedrevet slitsom fysisk aktivitet.

Lenke til kommentar

ok. Jeg skal drikke div safter da. det hjelper jo. Gjør ikke dette pga at jeg sliter med vekt eller noe. Vil egentlig bare prøve meg selv. PLuss at jeg har spist mye dritt-mat i det siste, og nøt det ikke engang som jeg burde. Ble bare noe jeg gjorde. Og mat skal jo være en glede!

:)

Lenke til kommentar
Om du ikke spiser bare drikker, tror jeg du kan pådra deg diverse problemer i og med at du ikke vil kunne klare og ta til deg næring osv etterhvert men det kan sikkert være moro hvis du stopper før det blir for ille

5123331[/snapback]

der snakker man om mange ukers faste. planlegger bare 4 dager eller noe. Mutter og typen hennes mekka 10 dager, flere ganger. Ganske sykt.

stikker og trener nå! :p

Lenke til kommentar
Så det er bare for å bevise for deg selv at du klarer det?

Btw, å trene uten å ha noe næring i seg bare ødelegger.

5123500[/snapback]

Ja. For å se om jeg klarer det og for å "rense" kroppen. Bra med faster av og til for å kvitte seg med toksiner.

Mm, vet at det ødelegger i lengen og trene og ikke få nok næring.Men er ikke snakk mange uker her. bare dager, eller , så lenge jeg holder ut. Kanskje jeg knekker ikveld :p neida.

Lenke til kommentar
Istedet for å diskutere hvordan dere går ned i vekt, så kan dere fortelle meg hvordan jeg kan komme meg OPP i vekt.

Er ikke kjekt å være ca. 1.78 og veie 57kg..

Vil helst komme opp i ca. 80kg, men UMULIG å komme seg opp i vekt..  :cry:

5124159[/snapback]

Jeg veier mindre enn deg, og er 6 cm høyere... Jeg bruker proteinshake i tillegg til et fullverdig kosthold for å gå opp i vekt..

Lenke til kommentar
Istedet for å diskutere hvordan dere går ned i vekt, så kan dere fortelle meg hvordan jeg kan komme meg OPP i vekt.

Er ikke kjekt å være ca. 1.78 og veie 57kg..

Vil helst komme opp i ca. 80kg, men UMULIG å komme seg opp i vekt..  :cry:

5124159[/snapback]

No problemo, 12-14 måltider om dagen bestående av masse karbohydrater og proteiner.

Var en fyr i klassen min som gikk fra ~50kg til 110kg på under et år.

Skal sies at han ble temmelig fucked innvendig av alt foret da...

Bare å få i deg mer enn du klarer å forbrenne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...