Snillingen Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hei er det noen som har oppgaver fra tidligere Fysikk-olympiader. Jeg skal delta i første innledene runde i morgen og kunne trengt noen af de tidligere prøvene fra første runde Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Haha, da har jeg oppgavene du vil få Vil du ha dem? Har jeg lov til å legge de ut? Jeg har nemlig besvart oppgavene allerede, og da fått med meg et oppgavesett hjem. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hadde vært innmari artig om du hadde lagt de ut ... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 #1 Vet ikke om det blir sett så blidt på. #2 Da får jeg konkurranse #3 Det tar tid å skrive opp. Oppgave 1 for i år har jeg nå gitt som oppgave i "den store matteleken" i samme kategori som denne tråden. hold dere til denne: http://www.fys.uio.no/skolelab/fysikkol/ Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Var den vanskelig? altså i forhold til de tidligere olympiadeprøvene, vanlige prøver eller oppgavene i slutten av kapittelett Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det var et par oppgaver som kanskje prøvde å lure deg, og et par oppgaver som var vanskeligere enn snittet av oppgaver. Særlig da med tanke på at jeg ikke har andre kunnskaper om gravitasjon enn det jeg skumleste rett før testen, for vi har ikke lært om det enda. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå