Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skifte av mailadresse i MSN

Anbefalte innlegg

Hei, jeg får på torsdag adsl fra Bluecom(byttet fra telenor)Det jeg lurer på: Hvordan skal jeg få skiftet e-mail adresse i MSN slik at det blir oppdatert til mine kontakter automatisk hvis de prøver å dobbelklikke for å sende meg en mail? Og vil de da se meg som pålogget når jeg er det etter jeg har skiftet mailadresse, eller er de nødt for å legge meg inn igjne?

Mvh

bentyman

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da den helsikes søkefunksonen i MSN IKKE fungerer, så prøver jeg å poste her. Absolutt ingen som har peiling? Kan det være nok med å bytte emailadressen i Outlook, så oppdateres den automatisk i MSN? Eller må jeg kjøre 3dmark for at det skal virke? :mad:

Lenke til kommentar

Du skriver et par rare meldinger her. Virker som om setningene ikke er helt velplassert, men er problemet ditt at du skal skifte mail addresse og er redd for å miste kontaktene dine? Da er det bare å trykke på Fil når du har MSN opppe og og trykke lagre kontaktliste og når du har logga på med din andre mail er det bare å importere den du lagra. Alle kontaktene dine må autorisere deg igjen, men du trenger ikke å gjørra no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...