Pysj Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Motorola lanserte i dag et nytt medlem i RAZR-familien, RAZR V3i. Dette blir den andre telefonen fra markedet med iTunes, og modellen kan ellers skilte med megapikselkamera og plass til sanger i bagasjen. Les mer Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Motorola lanserte i dag et nytt medlem i RAZR-familien, RAZR V3i. Dette blir den andre telefonen fra markedet med iTunes, og modellen kan ellers skilte med megapikselkamera og plass til sanger i bagasjen.Les mer 5123023[/snapback] Blir sikkert stilig dette her Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 kuuult Hvorfor er det to tråder, og artikler om dette? en på norsk, og en på engelsk Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Vi fikk nyss om dette noen timer før den offisielle presselanseringen ble sluppet, så vi tenkte at vi skulle få oss litt oppmerksomhet utenlands også. http://us.gizmodo.com/gadgets/cellphones/i...-v3i-135891.php Lenke til kommentar
N_B Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Dette er hva Motorola burde ha lansert originalt, istedenfor ROKR-skontet. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Dette er hva Motorola burde ha lansert originalt, istedenfor ROKR-skontet. 5124096[/snapback] Ja det er jeg enig i. Det er jo ingen som helst hemmelighet at en del av Apples sin suksess har vært takket være designet. Da er det ganske dumt om en går i samarbeid med andre som også egentlig kan design, for så å slippe noe som ikke akkurat ville ha vunnet så mange designpriser rundtom i det ganske land... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 En meget bra ide Men dere har fortsatt ikke rettet feilen i "Razr blir rosa" Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Står det noe om at den har plass til flere enn 100 låter, ellers blir den ganske ubrukelig slik som med den forrige mobilen. Designet på den forrige var jo forsåvidt ikke så ille. Liker personlig ikke razormodellene, altfor brede for meg men mange andre mener motsatt av meg da Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Bredden er et komprimiss pga den store skjermen (2" tror jeg). Dessuten vil den virke bredere fordi den er så tynn. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 True. Men jeg ser ennå ikke behovet for å betale ekstra for itunes tillegget når den begrenser antall musikkspor til 100. Regner med at den opprinnelige razor ikke har den begrensningen, og regner med at det er stor sannsynlighet for at musikkavspilleren er den samme bortsett fra at den kan spille av musikk kjøpt på itunes(veldig veldig få i norge). Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 ingen bluetooth? glem det... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 ingen bluetooth? glem det... 5127559[/snapback] Både V3 og V3i har BT Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hmm, javel? heh, skal jeg vente på den eller skal jeg gå for en lg 4410 tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg