genetex Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Heisann, nå begynner det virkelig å nærme seg level 60. Guilden min er også strax klar for ZG og jeg kommer kanskje til å skifte til MC guild seinere. Det jeg lurer på er hvor "dyrt" dette er. Til ZG: Dit kan jeg vel komme med å skaffe hele valor + ett eller annet billig på AH? Eller er det noe spess "dyrt" å komme seg dit? MC: Her tror jeg det kanskje blir vanskelig. Hvilken items trenger jeg for å komme meg dit og for å bli godtatt å vere der? Jeg er warrior, derfor trenger jeg jo en go del gode items tror jeg, noen som har noen "builds" som ikke er så utrolig dyre? Da tenker jeg på items jeg må kjøre /enchantments jeg må kjøpe. Ubrs, Lbrs klarer jeg jo å gå om det er mange items å finne der Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 I MC er vel dark iron armor ganske bra vil jeg tro. http://thottbot.com/?i=40651 http://thottbot.com/?i=51792 http://thottbot.com/?i=26629 http://thottbot.com/?i=40673 http://thottbot.com/?i=36416 http://thottbot.com/?i=19652 http://thottbot.com/?i=8450 Lenke til kommentar
csboy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Min guild bryr seg ihvertfall ikke om equpment. Det er ikke slik at du ikke for være med til mc bare fordi du har får dårlig utstyr. Og om det er dyrt Nei, det vil jeg ikke si. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Heisann, nå begynner det virkelig å nærme seg level 60. Guilden min er også strax klar for ZG og jeg kommer kanskje til å skifte til MC guild seinere. Det jeg lurer på er hvor "dyrt" dette er. Til ZG: Dit kan jeg vel komme med å skaffe hele valor + ett eller annet billig på AH? Eller er det noe spess "dyrt" å komme seg dit? MC: Her tror jeg det kanskje blir vanskelig. Hvilken items trenger jeg for å komme meg dit og for å bli godtatt å vere der? Jeg er warrior, derfor trenger jeg jo en go del gode items tror jeg, noen som har noen "builds" som ikke er så utrolig dyre? Da tenker jeg på items jeg må kjøre /enchantments jeg må kjøpe. Ubrs, Lbrs klarer jeg jo å gå om det er mange items å finne der Takker for alle svar!! 5122972[/snapback] Du kan ikke kjøpe bra blue gear, bortsett fra et par utvalgte items som f.eks. Arcanite Reaper osv. Det er ikke "bare" å farme seg blue gear også regne me at du kommer inn i en MC guild uten videre. Det krever en god del flaks, eller kontakter. Jeg, som rogue, farmet Scholo/Strat/LBRS/Dire Maul/UBRS helt til det ikke var items der som jeg kunne bruke. Har absolutt ALT derfra, bortsett fra Dal'Rend main hand og kanskje et trinket. Dette gjorde jeg sammen med venner fra gamle-guilden på BB. Vi flyttet over til Balnazzar når char transfer kom igang, og heldigvis hadde noen av vennene mine kontakter i en nystartet guild, og vi kom oss inn dit i en gruppe. Nå har vi drept alle bossene i MC utenom Ragnaros, og han er nok snart nede også. Det var kontakter som gjorde at jeg, som rogue, kom meg inn i en high-end raiding guild, og ikke at jeg hadde blue-only gear+et epic item+PvE build. Det lønner seg selvfølgelig å skaffe seg så mye Fire Resistance gear som mulig. De fleste guilds har 100+ som FR requirement. I tillegg må du ha adgang til alle high-end instancer, altså MC, BWL og Onyxia. Vet ikke om det er lettere å komme seg inn i en guild som warrior, men vi i Flawless har mer enn nok warriors, og jeg regner med at de fleste andre guilds har det også. Hvorfor skulle man da ta inn en ny en? Du må gjøre deg selv attraktiv. Rare recipes, ubrs key, og andre ting gjør deg mye mer interessant. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Siden Valor egentlig ikke er så veldig bra set, vil det være bedre å fokusere på DM runs for å skaffe gear med +defense. Ellers fungerer Valor også. Blizzard har sagt at man ikke trenger noen epic-set pieces for å gjøre ZG, men personlig synes jeg at MC er enklere enn ZG (jeg snakker nå ikke om de aller første bossene i ZG). Så var det MC. I starten av MC, trenger man ikke så veldig mye fire resitance, men en basis på minst 50 er å fortrekke. Dette kan man lette skaffe seg med å farme instancer. Forutsatt at du ikke er MT, så er dette rimelig ok å skaffe seg. Men vær obs; repair cost KOSTER virkelig, om du wiper et par ganger. Om du vil ha MT gear, er vel Dark Iron settet og anbefale. Det har høye verdier av fire resistance og armour. Legger man så på 4 Core leather kits, får man plutselig +20 defense på hver del. Men for å lage Dark Iron settene trenger man tonn med Dark Iron ore, og en del lava cores og fiery cores, som bare dropper i MC. Core leather kitsene er laget av Core Leatehr, som blir skinnet av Core Houndene. Du kan selv tenke deg at dette kan bli dyrt. Et godt MT sett har en verdi på minst 10.000 gull....men dette lar guilden deg få gratis om du er MT. Lykke til Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Sjekk denne siden for alternativer til tankegear, er masse gear som du kan skaffe som hjelper deg i begynnelsen. Jeg har stort sett raidet for all mitt gear i Strat, Scholo, Dire Maul, Blackrock Depths og Blackrock Spire. Vil ikke anbefale Valor for tanking, skaff heller items med +def og +STA: http://69.41.171.43/warrior.htm Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 skaff deg: Stonegrip gauntlets eller noe Draconian Deflector (drakkisath i UBRS) det +9def necken ornate amandium breastplate redoubt cloak force of will osv.... da er du geared bra nok for MC og ZG Lenke til kommentar
Yosuf Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hold deg unna valor. dritt tank utstyr. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Vi klarte oss med grønt gear da vi started MC for første gang, så du trenger ikkeno spesielt for å gjøre hverken MC eller ZG. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 I MC kommer du nok til å være damagedealer/offtank uansett. To sett gear må du nok belage deg på uansett. Skaff deg et godt våpen og ~25% crit, og du ligger på toppsjiktet i damage, skaff deg ~7000 armor og ca 350 defense og du tanker det meste som skal offtankes. Dette klarer du lett med gear som du finner i Dire Maul, ubrs, lbrs. PvP rewards og rewards fra AV og AB er også veldig bra. Mot slutten av MC begynner fire resist gear å bli viktig, og du bør skaffe deg over 120 fireresist ubuffet for ragnaros. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvis du er i en guild hvor få har vært i MC før, og det blir mye prøving, så kan det fort bli dyrt, rett og slett i form av repairs. Nå er dette noe, om enn minimalt, forbedret ved at alle typer armor koster like mye/lite å reparere per durability-point (noe som jevnt over hjelper deg pent lite), men de første gangene VIL det bli mange wipes, og dette kommer til å koste deg, særlig hvis du har epic-deler. På min første kveld i MC, hvor jeg skulle off-tanke fra Garr til Geddon, ble det åtte wipes før vi gav oss, og jeg gikk 12g i minus den kvelden på repairs. Det svir når en har lite penger fra før av. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Gjorde MC dagen etter jeg hittet 60 og fikk meg 3 epics.. (Var i et guild som da hadde clearet til Gole.. Lenge siden, i mai/april tror jeg) Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 . Mot slutten av MC begynner fire resist gear å bli viktig, og du bør skaffe deg over 120 fireresist ubuffet for ragnaros. På ragna skal tanks ha 300 FR... Melee må ha rimelig mye de og, ranged og healers kan kan ligge rundt 100 Shoot me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Som MT trenger du mye def i starten av MC, fire kommer ikke før ett stykke ut der. Jeg skaffa meg alt av Enchantet Thorium aromor, drakonian deflector, force imbued gauntlets, bulky iron spaulders, boots med masse stamina, belte som dropper fra drakki, vigorsteel vambracers etc.. Enchanted thoruim armor var svin dyrt... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 . Mot slutten av MC begynner fire resist gear å bli viktig, og du bør skaffe deg over 120 fireresist ubuffet for ragnaros. På ragna skal tanks ha 300 FR... Melee må ha rimelig mye de og, ranged og healers kan kan ligge rundt 100 Shoot me if I'm wrong. 5126902[/snapback] Nå har det seg sånn at 300 FR ubuffa krever litt over average Ragnaros-gear, så den blir ganske lei å oppnå. Men de skal i hvert fall ligge på 300 når buffs og slikt er med i bildet. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 200 er nok til ragna hvis man har gjort ham et par ganger før Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Som MT trenger du mye def i starten av MC, fire kommer ikke før ett stykke ut der. Jeg skaffa meg alt av Enchantet Thorium aromor, drakonian deflector, force imbued gauntlets, bulky iron spaulders, boots med masse stamina, belte som dropper fra drakki, vigorsteel vambracers etc.. Enchanted thoruim armor var svin dyrt... 5127430[/snapback] Ja har hjelmen og buksene.. 300 og 450. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 . Mot slutten av MC begynner fire resist gear å bli viktig, og du bør skaffe deg over 120 fireresist ubuffet for ragnaros. På ragna skal tanks ha 300 FR... Melee må ha rimelig mye de og, ranged og healers kan kan ligge rundt 100 Shoot me if I'm wrong. 5126902[/snapback] Men han blir ikke akkurat MT første gangene i MC heller 120+ ubuffet for melee (rogues, dps warrior) fungerer utmerket, bare du tar med en greater fire protection potion eller to og farmer juju ember. Jeg vet selv hvor vanskelig det er å skaffe FR gear før du får tak i tier 1 deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå