roac Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Fra info om Raziel014: Totalt antall poster 927( 1.4 poster per dag / 0.02% av totalt antall poster i forumet ) Mest aktiv i Politikk, religion og samfunn ( 272 poster / 18% av denne brukeres innlegg ) Noen har bommet stygt i matematikk, 272 av 927 skulle være tett opp mot 30%, ikke 18 som det står her. Edit: Forøvrig brukes både post(er) og innlegg, det hadde vært fordelaktig om det det var konsistens i navngivning. Endret 8. november 2005 av roac Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Siden vi ikkje tell innlegg i Off-topic for øyeblikket, så er det ikkje rart at statistikken er feil. Denne brukaren har då ein del innlegg i Off-topic som ikkje teller med på den totale postcounten. Lenke til kommentar
roac Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 I så fall bør vel dette gjøres gjennomført, slik at den ikke er med noen av stedene? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 I så fall bør vel dette gjøres gjennomført, slik at den ikke er med noen av stedene? 5122975[/snapback] Den prosenten er av totalt antall innlegg brukeren har på hele forumet, inkludert Off Topic-innlegg. Se på profilen min, og du ser at jeg har 4729 poster (49 %) i OT-baren, mens jeg har 4446 poster som teller med. I slike tilfeller er jeg enig med deg at den prosenten blir litt merkelig, men jeg ser ikke på det som et stort problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
roac Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Jeg er forsåvidt enig med deg, men om noen har tatt seg bryet med å trekke OT ut ett sted, så er min lille oppfatning at det bør bli gjøres gjennomført. Personlig synes jeg det blir litt for dumt å ikke gjøre jobben sin skikkelig. Men, nok om det. Jeg gidder ikke lage noen krangel av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg