MindTooth Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hmm, litt synd å starte som en gutt igjen. Men tanken på Fable 2 er en god tanke Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 I følge Computer & Video Games har Peter Molyneux nylig sluppet de første detaljene om Fable 2. Les mer Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Fable er et genialt spill, savner en expansion pack evn. 2'ern Håper det blir mer våpen / armor enn 1'ern hadde. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Gleder meg noe sykt.... blir og kjøpe xbox 360 pga av det spillet Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Fable er et genialt spill, savner en expansion pack evn. 2'ern Håper det blir mer våpen / armor enn 1'ern hadde. 5122991[/snapback] PC versjonen er en slags expansion pack(nye våpen,armor,npc,quest,områder,mm+) hvis du bare har spillt på xbox burde du se på pc-versjonen også. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg har bare spilt pc versionen av Fable. Et av de få spillene jeg faktisk orket å gjennoføre i år. Høres litt spennede ut med hund, håper at de klarer å lage en litt bedre ide med hunden enn Black & white dyrene. Håper det kommer til pc også, tror ikke jeg orker å kjøpe xbox 360 bare for dette spillet Endret 9. november 2005 av Toreal Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Gleder meg noe sinnsykt til det kommer. Digget Fable så at Fable 2 kommer er grunn nok for meg å kjøpe 360! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg