Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke lastet ned fra FTP fra explorer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du huska å legge til brukernavnet/passordet du har i ftp-adressa da? Hvis det er passordsbelagte sider du snakker om da?

det samme problemet får du foresten ikke i Opera da du får opp et eget vindu der du skal skrive inn disse tingene der..

/steinih :smile:

Lenke til kommentar

Trenger ikke det på de sidene jeg skal inn på (driver og skal forsøke meg på linux, og skal laste ned distro'er :smile: ) Men hvis det hadde vært passordbeskyttede filer, skulle det ikke da ha kommet opp et vindu som ba meg legge inn dette før jeg fikk lastet ned...?

Lenke til kommentar

ok! Ta det her (<--trykk)inn i nettleseren din og se om det funker da! driver faktisk å laster fra den siden der jeg oxo nå :grin:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-08-27 01:43 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-08-27 01:44 ]

Lenke til kommentar

hmmm! Merkelig. Har du testa en annen nettleser da? ev. prøvd en ftp-klient? Jeg bruker Opera og har ingen problemer. Du får bare feilmeldingen "the page canot..." ikke sant? Ikke "the site cannot be dis...to many users..."?

Og nei XP firewallen er ikke brukbar til noe som helst..

Lenke til kommentar

Jooohoooo :grin: Fikk det til nå, måtte inn på alternativer for internett - sikkerhet - egendefinert. Nederst står det noe om brukere - der måtte det krysses av for spør etter brukernavn og passord under pålogging. (sto på anonym)

Men takk for hjelpen allikevel!! Hjalp meg faktisk på rette tanker :grin:

Ha en heildundrande aften!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...