Gå til innhold

Hjelp til innkjøp av 19" LCD

ArchW

Anbefalte innlegg

Hei

Min gamle Sony 19" flatskjerm begynner å dra på årene, skarpheten er ikke lenger den samme og vertikale streker vises på skjermen ved mørke bakgrunner. Har hatt den i ca 6 år og har vært veldig fornøyd med den, ihvertfall de 4-5 første årene.

Det er nå på tide med å skifte den ut i en 19" LCD skjerm, men siden jeg ikke har vært interessert i skjermer på endel år har jeg nå ikke peiling på hva jeg burde gå for.

Jeg trenger først og fremst en skjerm som viser skarphet i både tekst og bilder. At den ser pen ut er heller ikke noe minus. Jeg spiller en gang i blandt, og kan nok leve med litt etterslep, men ser helst å komme utenom dette.

Jeg ser litt tv serier og video etc, så fint om den er god på dette området.

Etter å ha lest litt rundt ser jeg at Samsung SyncMaster 193P har fått endel skryt, derav fra hardware.no test også.

Denne virker utifra guiden deres perfekt for mitt bruk etter hvilke kriterier jeg ønsker meg! Er det noen som har erfaring med denne skjermen? Den er nok i det dyreste laget men så er skjermer noe man ikke bytter ut så ofte heller.

Ser også at databutikken.com har denne endel billigere enn komplett.no, men sist jeg bestilte noe fra databutikken tok det rimelig lang tid å levere, så er litt usikker. Erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...