SaTriX Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 har en honda mtx, som jeg tenkte nå skulle blodtrimmes, skal ha trimmsylinder bare som det er sagt, har effektanlegg nå og hva mangler for og få denne til og gå godt?? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hvorfor trimme mopeden? Det koster deg bare masse penger i trim utstyr og eventuel bot.... Hva er det med moped og trimming Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 lol, moped suger....hadde jeg hatt råd hatte jeg kjøpt lett, men det har jeg ikke. Derfor må mppen trimmes fordi 60 er for seint......noen andre innspill? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det er jo nesten farlig å kjøre moped nå til dags .... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Det er jo nesten farlig å kjøre moped nå til dags .... 5130880[/snapback] det er jo også farlig at den skal ligge å dure i 45 i 80 sonen.. MTX går jo da i 60 orginalt, men fortsatt bare lov å kjøre i 45.. har også mtx og ville egentlig bare bumpe tråden.. må ha trim jeg også så Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hvis folk bare skal legge ut masse argumenter for hvorfor moped er bra eller ikke, foreslår jeg at du spør folka på mopedportalen.net. Der får du i hvert fall svar, i tillegg har de kun fokus på moped så der er mange dyktige folk. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hvis folk bare skal legge ut masse argumenter for hvorfor moped er bra eller ikke, foreslår jeg at du spør folka på mopedportalen.net. Der får du i hvert fall svar, i tillegg har de kun fokus på moped så der er mange dyktige folk. 5143241[/snapback] erhm.. hadde du gidda å gitt hele linken?.. kommer ikke inn på mopedportalen.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hvis folk bare skal legge ut masse argumenter for hvorfor moped er bra eller ikke, foreslår jeg at du spør folka på mopedportalen.net. Der får du i hvert fall svar, i tillegg har de kun fokus på moped så der er mange dyktige folk. 5143241[/snapback] erhm.. hadde du gidda å gitt hele linken?.. kommer ikke inn på mopedportalen.. 5143275[/snapback] Sorry, det var visst dot com. http://www.mopedportalen.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå