TanglewoodD Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Heisann alle sammen, var for 2-3uker siden og kjøpte 1l med en slags gir olje, var kl 11 på kvelden, jeg plukka nøye ut girolje, selv om det bare var 1 type der hehe, men så spørte jeg for sikkerthets skyld, går denne på gira på moped ? -Ja. Men nå er gira helt kas, det slår i maskin når jeg girer, og den går dårlig, tungstarta, og kicken tar ikke noen ganger... Syl er en Polini 45 "C" og stemplet og syl er strøkent. 2stempel ringer, som også er strøkne. Ferdig innkjørt. 21gasser. Er det Olja som er feilen her ? Endret 8. november 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Heisann alle sammen, var for 2-3uker siden og kjøpte 1l med en slags gir olje, var kl 11 på kvelden, jeg plukka nøye ut girolje, selv om det bare var 1 type der hehe, men så spørte jeg for sikkerthets skyld, går denne på gira på moped ? -Ja. Men nå er gira helt kas, det slår i maskin når jeg girer, og den går dårlig, tungstarta, og kicken tar ikke noen ganger... Syl er en Polini 45 "C" og stemplet og syl er strøkent. 2stempel ringer, som også er strøkne. Ferdig innkjørt. 21gasser. Er det Olja som er feilen her ? 5122706[/snapback] De fleste 2-taktere klarer seg veldig bra på standard 10-W40 motorolje som gir olje. Er du tvil bør du sjekke med håndbok/leverandør/produsent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå