Sono Juventino Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Har gjort bakfargen litt mørkere nå. Har også fått midtstilt menyen og lagt til to linjer på nyhetene. Nå begynner siden å bli sånn jeg vil ha den. Hvis noen ikke kommer med noen gode forslag til endringer nå, så blir dette det endelige designet. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Svart skrift på mørkegrå er ikke det lureste du kan finne på da. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Nei. Er helt enig. Synes bare at overskriftene bør skille seg litt ut, så driver å prøver litt forskjellige farger. Nå bruker jeg #999999, noe den andre teksten har også. Skulle gjærne hatt forslag til farger akkuratt der. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvorfor i all verden maser folk etter XHTML? HTML 4.01 Strict holder i massevis og litt mer for en slik type side. Designet: Mangler noe lyst som lager litt lys/mørk-kontrast, samt en eller to farger til som spriter det hele opp litt mer. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Prøver en helsvart versjon. Var det fint? Synes kanskje jeg mangler litt grafikk. Lurer på om et bilde ved siden av teksten kunne vært fint.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Begynner å kommer seg nå, men ble litt... ja... prøv å jobb litt med :hover Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvorfor i all verden maser folk etter XHTML? HTML 4.01 Strict holder i massevis og litt mer for en slik type side. Designet: Mangler noe lyst som lager litt lys/mørk-kontrast, samt en eller to farger til som spriter det hele opp litt mer. 5128284[/snapback] Det er 1 stykk som har mast om det Men som sikkert mange andre har sagt, bakgrunnen er horribel, det er for mørkt og typografien er så som så. Blir litt vanskelig å lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå