mhagen Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hei! Jeg har en seagate barracuda 80 GB med windows xp. Lurer på hvor mye det er å vinne ytelsesmessig på å partisjonere denne? Hvordan bør den isåfall deles opp og, ikke minst, er det noen programmer som kan gjøre dette uten at jeg må slette alt (nå virker'n så fint så!) mvh Martin Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Det er nok ikke noe forskjell på hvordan du deler den opp men et bra program er Partition Magic 7.0 personlig ville jeg delt den i 8GB til OS vist du bruker XP eller WIN 2000 og 20GB Til spill og resten til en samledisk da vil du nok få et godt oppsett men vist du ikke bruker spill da ville jeg satte 8GB til OS og 15 - 20 til programer og resten til samledisk men det er jo fullt mulig og bruker den til kun 8GB til OS og resten til Samledisk PS jeg har satte opp en del pcer med denne disken og det har funket supert med 8 GB til OS og 20GB til spill og resten til Samledisk men har du XP er 512MB ram noe og tenke på vist du ikke har det Jeg tar gjerne i mot andre ideer om dere har det men jeg føler at dette er et bra forslag [ Denne Melding var redigert av: Mumiene på 2002-08-27 01:01 ] Lenke til kommentar
jokohoma Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg har gjort slik som ble beskrevet over... Dvs +-8 gig til OS og resten til "samle-disk". Dette fungerer utmerket. Brukte Partition Magic - genialt program. Disken - en Segate Barracuda IV - er jo helt genial. Så og si lydløs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå