31137 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Bruksområder: Kontorjobbing Film Pris: Ca 2500-2800,- Størrelse: The bigger, the better.. Helst 19" Vil ha en skjerm som er god å jobbe med, blir brukt mye til surfing og tekstbehandling. Ønsker gjerne en skjerm fra et litt kjent merke, slik at det er mulig å få tak i en ekstra skjerm om et halvår dersom behovet melder seg. Responstid: ca 12-16ms går greit for meg. Lysstyrke: 250-400? Kontrast: Så høyt som mulig Oppløsning: Helst 1280x1020 Regner med de fleste skjermer har greie justeringmuligheter, så jeg presiserer ikke det. Trenger for øyeblikket ikke DVI, men det er kjekt å ha i fremtiden!! Noen forslag? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310816&cks=PRL slik som denne? Lenke til kommentar
31137 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Vel, er litt i tvil om merket. Aldri hørt om det før. Ellers har den ikke DVI, og jeg blir litt i tvil når det står at den kan ha pixelfeil! Noen som har erfaringer med den? Lenke til kommentar
31137 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Har sett på Benq FP931 og Samsung Syncmaster 913N Begge disse er aktuelle, men helst ville jeg hatt en Benq FP937+ til 2500,-... Noen som vet om disse kommer til den prisen igjen? Spiller ms noen stor rolle når man ser film, eller er det stort sett i spill man merker det? Spiller aldri, men ser litt film/tv-serier på PC'n. Dersom noen har noen andre tips, tar jeg gjerne imot disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå