Gå til innhold

Bra spill-pc til 9-10 tusen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den netshop pcen er god som gull ja, men vil nok ikke klare å dra hl2 og doom3, samt nyere spilltype som fear og bf2 feks med høyeste oppl. da må du nesten ta også bygge en selv. hva har du av deler som ikke trenger ? verdt å vite før man setter i gang å setter opp et oppsett til deg ;)

Lenke til kommentar
du trenger ikke bruke 10 tusen til en spill pc. Jeg brukte 4500 på en spill pc, spiller doom3 uten at det hakker bitte litt engang.

5122701[/snapback]

så er det STOR forskjell mellom å dra doom3 med laveste oppl og høyeste oppl med AA/AF skrudd på da. Bear that in mind..

Lenke til kommentar
hehe det vet jeg søta ;) husker nå ikke akkurat hvilken oppl jeg har, men jeg vet jeg har satt opp høyre oppl. Jeg har prøvd forskjellige! Har testet kor mye pcen ytte vettu...spilte Black&White 2 igår, går som faen!

5122770[/snapback]

vel hvilken pc har du som koster 4,5k da ? for jeg tviler sterkt at feks et 6600GT drar doom3 og hl2 på høyeste oppl. med maks eyecandy på. tør faktisk satse en hel kr på det ;)

Lenke til kommentar
hehe det vet jeg søta ;) husker nå ikke akkurat hvilken oppl jeg har, men jeg vet jeg har satt opp høyre oppl. Jeg har prøvd forskjellige! Har testet kor mye pcen ytte vettu...spilte Black&White 2 igår, går som faen!

5122770[/snapback]

vel hvilken pc har du som koster 4,5k da ? for jeg tviler sterkt at feks et 6600GT drar doom3 og hl2 på høyeste oppl. med maks eyecandy på. tør faktisk satse en hel kr på det ;)

5122779[/snapback]

Nåja.. Jeg har da 6600gt, og drar doom 3, hl2 og quake 4 på max grafikk med all eye-candy på max på 1280x1024 med konstant fps på 40-50...

Så jeg tenker du skal tvile sterkt et annet sted...

Lenke til kommentar

5122770[/snapback]

5122779[/snapback]

Nåja.. Jeg har da 6600gt, og drar doom 3, hl2 og quake 4 på max grafikk med all eye-candy på max på 1280x1024 med konstant fps på 40-50...

Så jeg tenker du skal tvile sterkt et annet sted...

5122822[/snapback]

strange da, da disse testet et 6600gt kort med full eyecandy på og fikk rundt 20fps med høyeste oppl og full eyecandy på ...vil ikke si det er å dra et spill GLATT på høyeste oppløsning nei

http://www.hardavenue.com/reviews/asus6600gtsli4.shtml

http://www.3davenue.com/1176.html

30-40 fps i CSS source med full eyecandy er heller ikke noe å skryte av

http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware...e6600GT/10.html

så du må nok opp i VERTFALL x800xl/6800GT/Ultra om ikke 7800GT sjakten for å dra disse type spillene på høyeste oppl. med full eyecandy og til en respektabel 60-70 fps-som igjen jeg mener er å dra et spill GLATT

Endret av ducmaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...