Lars73 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Heisann Noen som har noen ide om hvorfor RPM på CPU vifta mi ikke vises hverken i BIOS eller i programmer jeg laster ned? Har silent twin, og EP-8K7A+ hovedkort. Takker for svar. Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Har du koblet vifta på riktig strømkontakt på HK'et? Det er ikke alltid at CPU fan header'en er plassert like logisk... Pleier å stå CPU skrevet på HK ved den riktige kontakten... Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 Joda, kontakten står riktig den. Leste igjennom manualen til hovedkortet før jeg la meg i går, men ble ikke noe smartere.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 BTW, er du fornøyd med vifta? er den like bra som testene skal ha det til? Er født med litt iboende skepsis til tester :smile: Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Har litt av det samme problemet. Silent Twin på et A7N266-VM. Viftehastigheten faller ut med ujevne mellomrom... med det resultat at AsusProbe hyler og skriker... (jaja...plinger da...) Er det et problem med Silent Twin her tro? Er forøvrig veldig fornøyd med ST. XP1800+ 40 grader idle - 46 grader ved divX rip i to timer... MB 27 grader Romtemp 22 grader. [ Denne Melding var redigert av: Blippblopp på 2002-08-27 14:31 ] Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 Er fornøyd. Etter litt undersøkelse, så fant jeg ut at det nå er PSU'en som står for mesteparten av bråket. Må finne ut hva jeg skal gjøre med den.. *tenke, tenke* Amd 1.33 Cpu temp: 49C Sys temp: 28C Rom temp: Jævlig varmt Kan ikke fatte hvor dere som har 22C inne holder til. Hvordan viftehastigheten er, kan jeg ikke uttale meg om :sad: Pls. hjelp meg. Forresten, så står det i systemovervåkingsprogrammet USDM som jeg har lasta ned fra EPOX sine sider: "CPU fan: OFF" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå