orginal Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Noen som har handlet hos Cray.no og som kan komme med erfaringer? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har handlet der en gang. Det var ålreit. Litt treige på å sende varer. Ellers var de kjappe på å svare på mail. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Bestilte noen varer som de hadde inne på lager onsdag forrige uke. På torsdag fikk jeg en ordrebekreftesle og i dag, endelig, får jeg mail fra dem igjen. "Ahh.. endelig har de sendt varene" tenker jeg, men neida, de har begynt å "behandle" ordre. Off, for en treg butikk. Vil ikke anbefale NOEN å kjøpe der. Møkk! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hmm.. engangsforseelse? Snodig om noen virkelig holder på sånn. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Vet ikke jeg nei, men de har enda ikke rukket å sendt det. De har heller ikke svart på en mail jeg sendte forrige onsdag... Lenke til kommentar
orginal Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Denne butikken er skikkelig lol. Har gått tre uker nå, og de har enda ikke sendt det. Har ikke gidda å ringt å pusha på de for mener de f***meg bør klare å sende ut bestillte varer selv Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 På tide å legge inn en ny bestilling - på en annen butikk?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå