asad Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 ( skal skrive en liten omtale av iAudio senere, må bare finne litt mer ut om den først ) Vel, det jeg lurte på gjelder sangbehandling og laging av PLaylists. Bruker dere som har det et bestemt programm til å lage playlists og behandle sangene?Har ikke satt meg noe særlig inn i dette ennå, har bare brukt copy/paste rett inn på iAudio i windows. Lurer bare på hva som er enklest og greiest å bruke. ( er innmari fornøyd med denne spillern, skal skrive litt mer om den , siden den er ganske populær og mange vipper mellom den og en Ipod ) Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Siden du først må bruke et program til å hente sangene på iaudio-hardisken og deretter lagre playlisten i playlist-mappen føler jeg det er såpass tungvint at jeg stort sett ikke har giddet å ta i bruk denne funksjonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Er et X5 det er snakk om? Vurdere sterkt å kjøpe denne, da den tilbyr mye for lite penger Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 skal skrive en omtale i løpet av noen dager, kanskje det hjelper deg i å bestemme deg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 skal skrive en omtale i løpet av noen dager, kanskje det hjelper deg i å bestemme deg 5140313[/snapback] Jess det hadde vert toppers Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 skal skrive en omtale i løpet av noen dager, kanskje det hjelper deg i å bestemme deg 5140313[/snapback] Jess det hadde vert toppers 5141135[/snapback] Og mens du venter kan du jo lese litt på forumet som iAUDIO brukerne har: www.iaudiophile.net Her finner du omtaler, spørsmål, svar, beskrivelser av firmware, fremtidige spillere og masse annet Mvh Einar www.vostok.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå