nizlo Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har en HP nc6000,har hatt den i ca 1 år nå og har funket helt fint.Men så ein dag når jeg skulle starte den kom det bare blå skjerm i windows oppstarten,jeg tenkte det var bare til og formatere osv men nei!når jeg har komt et stykke ut i innstalasjonen kommer det også blå skjerm!Og problemt er at når den kommer så starter pcen på nytt så snart at jeg får ikke sett hva det gjelder Noen med forslag? Takk på forhånd! eNJOY Lenke til kommentar
summa Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har en HP nc6000,har hatt den i ca 1 år nå og har funket helt fint.Men så ein dag når jeg skulle starte den kom det bare blå skjerm i windows oppstarten,jeg tenkte det var bare til og formatere osv men nei!når jeg har komt et stykke ut i innstalasjonen kommer det også blå skjerm!Og problemt er at når den kommer så starter pcen på nytt så snart at jeg får ikke sett hva det gjelder Noen med forslag? Takk på forhånd! eNJOY 5122368[/snapback] Vil gjette på at dette er minneproblematikk pga. varmeutvikling. Ville kontaktet HP Support og fått dem til å sjekke dette videre. Det finnes også noen verktøy for å sjekke HDD bl.a i BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå