may_andrine Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Over 80 prosent kjører med ukorrekte lys, konkludererer NAF, etter sin årlige høstaksjon. Les mer Lenke til kommentar
henrikjah Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 like ille med xeonlys over bakketopper, er som å ligge i solarium og man blir ikke brun! Lenke til kommentar
Tommy^^ Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 tviler på at mine lye er så de man det skal jo bli kontroler på eu kontroll så jeg sjøner ikke at over 80% kan ha feiljusterte lys må være mange som har ubetylig feiljusterte lys eller? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Dette hørtes ut som en kjent feil ja, tror nok ikke jeg er noe bedre heller Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Nå er det vel ikke bare feiljusterte lys men også manglende lys og feil bruk av lys. Forsøk å tell biler du ser som mangler et eller begge kjørelys eller baklys. Ta også en test mot maglende/feil på skiltlys og bruk av tåke/grøftelys. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Skiltlys er jo ikke så farlig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg