maedox Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Explorer.EXE (merk åssen det er skrevet i task-manager), tar over 50-99% av ressursene i XP. Er ikke .avi-problemet.. Har prøvd ad-aware, spybot og kjørt oppdatert NOD32 søk.. Ingenting hjelper! Om jeg fjerner Explorer.EXE og starter ny explorer så går det helt greit, fram til jeg prøver søk-funksjonen i XP. Da er det det samme problemet igjen. Noen som har noen ideer?? Har brukt søkfunksjonen her på forumet og sett etter lignende tråder men de fleste jeg finner går på .avi-problemet.. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) bumping liker vi ikke. Endret 9. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det er ikke lov til å bumpe tråder før etter flere dager (les reglene, noe du burde være kjent med siden du har nesten 1000 poster). Om du ikke ønsker at noen låser tråden da.... Oppdater Windows om den ikke er helt oppdatert. Er en del oppdateringer som tar for seg problemer med explorer.exe. Skader heller ikke å oppdatere hovedkortdriverene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Beklager, men bumping tillates IKKE på forumet. En gang til og du får advarsel - du som erfaren bruker burde visst bedre. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Explorer.EXE (merk åssen det er skrevet i task-manager), tar over 50-99% av ressursene i XP. Er ikke .avi-problemet.. Har prøvd ad-aware, spybot og kjørt oppdatert NOD32 søk.. Ingenting hjelper! Om jeg fjerner Explorer.EXE og starter ny explorer så går det helt greit, fram til jeg prøver søk-funksjonen i XP. Da er det det samme problemet igjen. Noen som har noen ideer?? Har brukt søkfunksjonen her på forumet og sett etter lignende tråder men de fleste jeg finner går på .avi-problemet.. 5122313[/snapback] Du må ha explorer.exe. det er det som er "windowsen", altså det du ser... skrivebordet, ikonene også videre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå