Gå til innhold

Hvilket Skjermkort ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må få lov til å takke Dere alle for gode svar, var hos min lokale PC forhandler, der han kunne si at Asus sine Skjermkort var "Møkk", da de ofte fikk 3 av 10 skjermkort inn, fordi viften sluttet å virke på de...... Hmmmm, han ville selge meg et Gainward Skjermkort ?!?!, Så nå er jeg virkelig ute å kjøre....

Jeg har ikke den "Store" pc`en å kjøre ting på, men, jeg klarer å spille det meste, men trenger et nytt skjermkort.....(Hjelp)

Takk så langt !

MvH

Wild Berries

Lenke til kommentar

Quote:

traskas skrev (2002-08-30 22:56):

Han forhandleren din, var han edru da han sa det eller??? Jeg har ett Asus Geforce 4 Ti 4200 med 128mb DDR og jeg kan bare si meg fornøyd. Fra mitt geforce 2 mx200 32mb kort mer enn dobla jeg ytelsen i 3DMark 2001 SE med det nye kortet mitt... Og det er overklokkingsvennlig. Det er originalt 250/446 og jeg kjører det stabilt på 315/560

560??

Vell hos meg så var det max fordi jeg ikke kom høyere med coolbits.

FIkk inn powerstrip og da fikk jeg 593på rammen (Max i pstrip)

Håper på mer også jeg..

Får bare 300på core ,men bare vent.

Får BTW omkring 11K i 3dmark

XP1600@1900+

256Ram

GF4 ti4200 klokka litt.

Lenke til kommentar

Hei, hvor mye jeg kan jeg tweake mitt Hercules 3d prophet Raedon 8500 kort? Jeg lasta ned et program; " Rage 3D Tweak v3.5" og jeg aner ikke hvor høyt jeg kan sette mhz'en. Originalt såtr den på; 249,8 MHz på både Core Clock og Memory Clock.

Vet ikke helt hvor jeg skulle poste, er ny i dette forumet :wink:

Takk for svar!

- lars

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...