Gå til innhold

Tenker på å selge godmaskinen min.

Anbefalte innlegg

Leker med tanken å selge maskinen min.

I den har vi:

1) 19 CTR Lite on (ikke noe særlig verdiful)

2) 2500+ CPU

3) CPU Fan Copper Socket 775/478/754/939/940 LED Blue

4) 1,5GB ram (2x 256 og 2x 512)

5) 6800 GT 128 versjonen fra ASUS

6) Zalman VF700-ALCU VGA vifte

7) fan mate til CPU viften

8) DVD Recorder ND-3540A 16X Black Dual Layer DVD R/RW Bulk

9) 4-Channels SATA II Controller Bulk

10) Socket A hk, med maks 8 IDE disker og det er 2 sata porter.

11) Disker 1x 120GB sata, 2x 160GB IDE, 1x 250GB sata, 4x 250GB ide, 1x 400GB sata

12) Det beste av alt kabinettet, PCV2100APLUS http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV2100APLUS

pcv2100aplus.jpg

13) Tagan 480W PSU

Den er musestille, kjører egentlig alle nye spill uten de store problemene. Har en del diskplass. Er vel oppe i litt over 2TB nå tror jeg. Kabinettet er stilrent og herlig. Aldri klokket eller noe sånt. Tenker på å selge den grunnet at jeg skal i the army. Den er blitt svært pent behandlet. Det aller meste er ganske nytt.

Ops glemte spørsmålet ja, hvor mye er den vært ca.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er da egentlig spm? Hvor mye du kan tenkes å få for den?

Hvor mye koster hele pakken om du kjøper alt nytt i dag?

Hvor lenge er maskinen brukt. Uker, mnd, år?

Er den nyere enn en mnd kan du få opp til 80% om den er uten skader. Og mer enn 6mnd så senker prisen seg mot 50% av kjøpesummen og det vil også være synlige skader/merker på kabinettet. Ikke det at jeg tror at du ikke har behandlet den pent.

Det kommer jo stadig vekk nye produkter på dette markedet. Og det er derfor ganske vanskelig å selge en brukt pc til en pris som selger er fornøyd med. Desverre :/

Hehe, lykke til med salget. Og håper du får noen bud som er verdt prisen du ønsker.

-Thelle-

Lenke til kommentar
vil tippe rundt en 5 tusen, kanskje litt mer på qxl eller finn. litt utdatert hardware med tanke på socket A og barton prosessoren som begynner å dra på årene. men du har endel hdd plass, og pluss for skjermkort og kabinett.

5122168[/snapback]

Hehe, tror nok den er verdt mer enn det. Diskene alene er verdt ca 5000kr i brukt marked pris.

Lenke til kommentar
vil tippe rundt en 5 tusen, kanskje litt mer på qxl eller finn. litt utdatert hardware med tanke på socket A og barton prosessoren som begynner å dra på årene. men du har endel hdd plass, og pluss for skjermkort og kabinett.

5122168[/snapback]

Hehe, tror nok den er verdt mer enn det. Diskene alene er verdt ca 5000kr i brukt marked pris.

5122184[/snapback]

Må si meg enig der :)

Du får pluss for GPU,HDD plass og pent kabinett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...