applemania Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Når jeg skal logge inn på mailen via portalen.no har jeg et åttesifret passord. Når jeg skal logge på MSN med den samme e-postadressen må jeg bruke mitt gamle passord for å komme inn. Hvorfor har jeg to forskjellige passord på samme adresse? Endret 8. november 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Når jeg skal logge inn på mailen via portalen.no har jeg et åttesifret passord. Når jeg skal logge på MSN med den samme e-postadressen må jeg bruke mitt gamle passord for å komme inn. Hvorfor har jeg to forskjellige passord på samme adresse? 5121997[/snapback] Fordi din msn-konto er ikke direkte oppknyttet mot din epost konto. Det er bare adressen som du bruker i msn, ikke passordet til msn. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Oh. Så det må bare være sånn? Er ikke noen mulighet for at jeg kan få likt passord på begge innloggingene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Oh. Så det må bare være sånn? Er ikke noen mulighet for at jeg kan få likt passord på begge innloggingene? 5122024[/snapback] Vel, du se om du finner noen "endre passord" på portalen.no og bytte det til ditt nåværende msn-passordet... Ps: var det ikke du som ikke hadde msn? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 QUOTE(B|Real @ 08/11-2005 : 12:20Ps: var det ikke du som [b) ikke[/b] hadde msn? 5122037[/snapback] Går noen ganger inn pån WEB messenger på skolen eller sånt noe. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå