Gå til innhold

Beste øreplugger / headset til IPOD ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja jeg har Shure e2g som jeg fikk for 350 på ebay, (Nye) og er knallfornøyd.. og det er greit at de ikke har like lang kabel som e2c.

5710617[/snapback]

 

e2c har akkurat nok lang lednig for min del da. Har kanskje noe med at jeg bruker dem på laptopen go på iPoden blir dem kanskje litt i lengste laget når du sier det.

 

Hvordan er lyden i e2g forhold til e2c? *Hvis du da har prøvd dem slik som jeg får intrykk av her selvfølgelig!*

Lenke til kommentar

Porta Pro, har for mye bass!

5724335[/snapback]

Så bruk EQ på mp3spilleren!

5740198[/snapback]

 

Du kan fikle med EQ til krampa tar deg men PortaPro vil fortsatt låte like jævli.

5741822[/snapback]

 

 

Se test av 8 ørepropper. Sony sine MDR-EX71SL vant. Har hatt de i ett år selv. Noe av det beste jeg har hørt - iallefall kombinert med en iRiver IFP-895. Masse bass for de som ønsker det, men med EQ løser dette seg for de som ikke ønsker det.

Endret av HelgeX
Lenke til kommentar
Se test av 8 ørepropper. Sony sine MDR-EX71SL vant. Har hatt de i ett år selv. Noe av det beste jeg har hørt - iallefall kombinert med en iRiver IFP-895. Masse bass for de som ønsker det, men med EQ løser dette seg for de som ikke ønsker det.

5753740[/snapback]

Oi! Ble overasket nå. Virkelig satt ut. Noen andre som vil si at disse er bedre enn E2c?

5754709[/snapback]

Jeg holder fast ved E2c jeg altså. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...