-=nibbler=- Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Er det noen som har noe mer info om når RE4 kommer på xbox? Googla det, men fant ikke no matnyttig... Leste på gamer.no at det skulle komme ca samtidig med PS2 versjonen, men har som sagt ikke funnet no mer om dette.. Noen velinformerte der ute? Lenke til kommentar
Underdog78 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Er det noen som har noe mer info om når RE4 kommer på xbox? Googla det, men fant ikke no matnyttig...Leste på gamer.no at det skulle komme ca samtidig med PS2 versjonen, men har som sagt ikke funnet no mer om dette.. Noen velinformerte der ute? 5121769[/snapback] Da har du nok lest feil. Må nok skuffe deg der, tviler på at det kommer på andre plattformer. Ikke har jeg lest noe om det noensinne skulle komme på xbox. Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Xbox-utgivelsen kommer, i følge SPOnG, omtrent samtidig med PlayStation 2-utgivelsen Link til artikkel Men Capcom har visstnok ikke kommet med noen fler uttalelser om dette enda, fant jeg ut etter litt mer googling. Skal ikke se helt bort ifra at det kommer, men uvisst. Endret 8. november 2005 av -=nibbler=- Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det kommer ikke til xbox..enkelt og greit. Kun ps2 som ble annonsert. Spong er veldig dyktige til å enten ha skikkelig korrekte rykter, eller totalt off... Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Det kommer ikke til xbox..enkelt og greit.Kun ps2 som ble annonsert. Spong er veldig dyktige til å enten ha skikkelig korrekte rykter, eller totalt off... 5122211[/snapback] Og det er bekrefta eller bare noe du tror? fant en eldre artikkel på gamer som sier: Dermed kan vi bare vente og se. Capcom ser ut til å ville beholde mulighetene åpne, og med tanke på at PS2-versjonen ikke blir ferdigutviklet før sent neste år, har de god tid på seg til å bestemme om de også vil lage en Xbox-versjon i samme slengen. Resident Evil 4 dukker opp på GameCube til våren.SÅ jeg ville bare vite om du har det fra sikre kilder eller bare tipper. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Med tanke på at Xbox sin tid er ferdig, så ville jeg ikke holdt pusten mens jeg venta på RE4 til Xbox. Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 sant nok det, men i og med at den fortsatt ligger på lista over utgivelsesdatoer på gamer.no (4. kvartal, 2005), velger jeg å holde pusten littegrann hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå