hitokiri Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Creative hiver seg for alvor på farge-bølgen, og lanserer nå Zen Sleek med fargeskjerm. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Dere skriver en hel artikkel om en ny mp3-spiller, men nevner ikke et ord om hvor stor lagringskapasitet den har. Genialt Lenke til kommentar
basip Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Zen Sleek Photo er i likhet med forgjengeren utstyrt med en harddisk på 20 gigabyte Vet ikke om de fikset dette i etterkant, men men Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Zen Sleek Photo er i likhet med forgjengeren utstyrt med en harddisk på 20 gigabyte Vet ikke om de fikset dette i etterkant, men men 5122712[/snapback] Ingenting er fikset i etterkant. Saken som ligger ute er den som ble publisert i utgangspunktet... Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Da får jeg bare beklage. Skjønner ikke hvordan jeg kan være så blind. Leste selvfølgelig over artikkelen en ekstra gang for å dobbeltsjekke før jeg skrev innlegget mitt her, men om øynene mine ikke funker hjelper det tydeligvis ikke å lese to ganger. Beklager, min feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg