Klemetsen Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Jeg har en AMD Athlon XP, 1733 MHz. Og den er nå på 51 grader. Er ikke dette alt for varmt? Maskinen jobber ikke med noen ting, og når jeg begynner med video redigering, så låser maskinen seg. HAT! Tips? Bedre Emnetittel nå? Endret 8. november 2005 av Klemetsen Lenke til kommentar
Anders_Vårdal Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Kjøp ny kjølar og sørg for beire luftgjennomstrømming i kabinettet ditt. Når pc'n låse seg på grunn av varme er det på tie me vifte. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 51 grader var da ikkje varmt, men man kan jo aldri få det kjølig nok da Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 vell. . . det er vel bare bedre vifte som virker da. . . hvis du da ikke har vannkjøling, men da tipper jeg at den ikke kommer opp i 51 grader når du ikke gjør noe. . . Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har du stor nok strømsforsyning til PC-en? Hadde selv en AMD XP 2000 på en 235 Watt strømforsyning, da lå temperaturen på ca 50 grader! Da restartet maskinen ved harde belastninger, som f.eks spilling! Med nytt kabinett og 400 Watt strømforsyning lå temperaturen på ca 35 grader, så sjekk kabinettet ditt, som de andre også anbefaler deg å gjøre! Lenke til kommentar
johann Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Skift vifte på harddisken. Hjalp en kamerat av meg som hadde noen lunde samme problem. Lenke til kommentar
Klemetsen Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Har du stor nok strømsforsyning til PC-en?Hadde selv en AMD XP 2000 på en 235 Watt strømforsyning, da lå temperaturen på ca 50 grader! Da restartet maskinen ved harde belastninger, som f.eks spilling! Med nytt kabinett og 400 Watt strømforsyning lå temperaturen på ca 35 grader, så sjekk kabinettet ditt, som de andre også anbefaler deg å gjøre! 5125114[/snapback] 300 Watt. Ikke så stort kabinett. Den er lagd av PSdata. Har nå bestilt meg en ny PC, som IKKE kommer til å bli for varm. Denne kjøper jeg også av PSdata. En dyr liten jævel Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 50 grader er ikke noe særlig varmt i forhold til hva en AMD prosessor tåler, men ved bedre luftgjennomstrømning i kabinettet vil du merke at temperaturen faller noe enormt. 50 grader er ikke skadelig, for å si det sånn. En vifte som trekker inn luft i front, og en som blåser ut i bakenden av kabinettet, er å anbefale. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fjernet spam innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå