RamGuy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hei, Jeg har litt problemer med å kunne få spilt Star Wars Galaxies. Det er et Massive Multiplayer Online Role - Playing Game, det samme som World of Warcraft. Jeg har hatt spillet i ca. 1år med Jump to the Light Speed Expansion Packen. Men hva skal jeg gjøre, jeg har ikke noe kreditkort og man for ikke kjøpt Pre - Paid Game Card til Star Wars Galaxies her i Norge lengre. Hvordan skal jeg få kunne spille det da? Trenger jo enten Game Card eller kreditkort. Endret 8. november 2005 av RamGuy Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Spørre noen i familien kansje? mor eller far som kansje kan låne deg kredittkortet imens? vis ikke så er det vel ikke noe annet du kan gjøre. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Eneste du kan gjøre er vel å få deg et eget kort med Visa (Det trenger ikke være et kredittkort!), få noen i familien din til å hjelpe deg dersom dette ikke er mulig, eller kjøpe timecards fra utlandet dersom det er mulig. Finnes vel muligens enkelte utenlandske nettbutikker som selger dette, uten at jeg kan huske å ha sett noen. Men du trenger som regel da kreditt/visakort for å handle i nettbutikkene, så da er du vel omtrent like langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå