euroshopper Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Det ble litt OT i En varm Pavilion zd7000 derfor så jeg har startet en egen tråd for minne problemet. Specs CPU type Intel Pentium 4, 3000 MHz (15 x 200) Prosessor alias Prescott Hovedkort Hewlett-Packard Pavilion zd7000 (PN597EA#ABN) Hovedkort chipset Intel Springdale i865PE System minne 512 Mb (PC2700 DDR SDRAM) BIOS type Phoenix (10/14/04) Maskinen er veldig treig til tider lurer på om det er minne som er flaskehalsen. Kan noen hjelpe meg med å finne riktig ram til maskinen? Brukeren TEE i En varm Pavilion zd7000 tråden mener at jeg må kjøpe DDR SO-DIMM PC2700 512MB mens på specs står det at jeg har PC2700 DDR SDRAM installert. Og nå til det store spørsmålet! SO-DIMM SDRAM eller DDR SO-DIMM Takk [Edit] Hadde glemt å skrive takk. Endret 8. november 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Bumper og håper på det beste Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ser ut som om SO-Dimm er for bærbare, siden en fyr hadde brukt den i en iBook. SD-DIMM DDR er til vanlige maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå