SHDR Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ondskapen har forlatt herregården, og etter en liten snartur innom GameCube, har den endelig nådd PlayStation 2. Hvordan bærer den seg, mer enn seks måneder senere? Les mer Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Jeg er overrasket over hvor bra portingen fra GC til PS2 egentlig har gått. Veldig bra. Selv på Gamespot har det fått 9.3 på skalaen og dette lyder veldig bra. Med andre ord det har lønnegt seg å vente på RE4 og dette skal jeg ha meg. EDIT: Bra Anmeldelse forresten. Endret 8. november 2005 av Wooho Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Grafisk og gameplay-messig er Nintendo suveren. Det ble en bra port ja, men vet ikke helt om det var verdt å vente til andre enden av året for å få spille det på PS2'en, jeg kjøpte meg GC kort tid før Resi 4 lanserte, og det var verdt hele kjøpet nesten, er et par andre titler på GC'en som skal også ha sin del av æren for det. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Vel siden jeg har en PS2 og fikk vite at RE 4 skulle komem til PS2 så ventet jeg like godt selv om en GC fås nå for under 1000 lappen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Missforstod.... Endret 16. november 2005 av onyX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg