Mumiene Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg lurer på om det finnes noen her så har prøvd disse HD i RAID (Stripe)så kan fortelle meg litt om hvordan de fungerer i RAID Og gjerne andre efaringer dere har om de HDene http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Vel.. jeg får forhåpentligvis de to WD120SE-diskene i posten i løpet av uka.. så får jeg vel barevente til jeg får råd til en fin raidkontroller.. Eller vente til atiradeon9700pro kommer, og jeg da kan kjøpe den, pluss da prosessor samtidig.. og så se om jeg finner et fint hovedkort til den som har innebygd raidkontroller.. :smile: *planlegge* Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Jeg må bare spørre hva har dette med mitt innlegg å gjøre ???????? Men jeg skjønner godt at du venter på de, jeg har en og den er helt RÅ. PS: jeg får de for 1400 kr,levert på døren. SNADDER Jeg får snart 3 til og da skal alt jeg har av disker byttes ut.Da er det fint med HD skuff, så jeg kan bruke de andre HD i http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=6&s=pl denne har jeg 4 av. [ Denne Melding var redigert av: Mumiene på 2002-08-27 00:50 ] Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Ok da, det kom kanskje ikke frem i klar tekst hva det var jeg mente at mitt opplegg hadde med ditt innlegg.. Når jeg får dem, kan jeg gjerne teste diverse ting, og se hvordan de funker.. Men desverre må jeg vente litt på raidkontrolleren, så det skjer vel ikke med det første. Hvis det er noen som ahr erfaring med disse diskene i raid er jeg også veldig interessert i å høre om erfaringer med dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå