raysv Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hei, Etter å ha kjøpt ny pc og begynt å installere windows igjen har jeg støtt på litt problemer. Når jeg har installert windows så fungerer nettet helt greit, alle websider og alt kommer jeg rett inn på, med en gang jeg laster ned service pack 2 og installerer denne, så kommer jeg rett og slett ikke inn på noen sider lengre. Dvs: nettverket fungerer, jeg får pinget f.eks www.vg.no helt fint fra command line, men når jeg prøver å gå inn på siden så får jeg bare opp DNS feil at IE ikke finner siden. Trykker jeg oppdater ca. 20-30 ganger, så plutselig kan det hende at den klarer å finne den en gang, helt til jeg trykker på en eller annen link, så må jeg sitte å trykke oppdater i et kvarter igjen :/ . dette gjelder alle sider. Med en gang jeg avinstallerer SP2 igjen så fungerer alt som normalt igjen, noen som har peiling på hva som kan være problemet her? aldri hvert borti det før jeg. takker for alle svar Lenke til kommentar
meeg Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Med SP2 kom også Microsoft's Security center. Kan være noen innstillinger der som må settes manuelt. Får du samme resultat i f.eks. Firefox? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Med SP2 kom også Microsoft's Security center. Kan være noen innstillinger der som må settes manuelt. Får du samme resultat i f.eks. Firefox? 5121421[/snapback] Har prøvd å slå av firewallen uten at det hjalp nevneverdig, har også prøvd opera, og det funket heller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå