Solarstone Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Tenkte å overaske lillesøsster med Bærbar Tv løsning på rommet hennes. Blir så mye chick fight når mutter og søss skal krangle over Tv'n i stua. Gjør ikke noe om det er USB eller PCMCIA Vet ikke om maskina takler det da men! vertfall P3 7-800 Mhz og noe forjævlig dårlig S3 grafikk kort Huff Evu om noen i Oslo har noe de skal selge for en billig penge..så bare ta kontakt! Takker for svar. Endret 8. november 2005 av darapa Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nå er vi to Men jeg holder til på vestlandet Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Jaja hva er sjangsen for dette?! to Skoglier som trenger Tv kort! Daniel Skogli heter jeg foresten! lurer på om vi er i slekt?! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Kan hende.... Jeg ledde godt nå :!: EDIT: Anders Skogli her Endret 9. november 2005 av askogli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå