larseer83 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hei.. veit ikke om dette inlegget burde vært under "bærbar" men siden spørsmålet i hovedsak dreier seg om cpu slenger jeg det inn her. Har altså en IBM Thinkpad med en Intel Centrino 1.7 ghz Pentium M prosessor. Vurderer å oppgradere denne fra 1.7 til 2.0 eller 2.2. Det jeg lurer på er om maskina vil klare dette? Den blir ikke for varm? Å er det noen som har byttet cpu på en bærbar her? Socket 479. Takker for eventuelle svar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jau. Maskinen din vil klare det. For varm blir den ikke. Jeg har satt sammen et par bærbare før. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Noen som veit om det går ant på IBM sine maskiner? Noen erfaringer`? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det skal gå fint det. Men det kan bli vanskelig å komme til prosessoren. Du må nesten finne en guide for å se hvor mye du må skru for å komme til prosessoren. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 jeg har hatt den ute så det er ikke noe problem. er bare selve kompitabiliteten jeg undres over. om selve hovedkortet skal klare oppgraderingen. men så lenge jeg kjøper cpu med samme socket som den jeg har nå skal det vel gå greit Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det skal gå greit det, og hovedkortet takler det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå