olindtve Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Kan noen forklare en skikkelig newbie innen modding av playstation, hvordan man kan bruke ekstern HDD sammen den tynne ps2? Jeg har en maxtor onetouch2 200gb ekstern hd, kan man få koblet denne til playstationen min på noen måte, så jeg kan ha spillene liggende på HD istedenfor å måtte bruke originalplaten? Jeg har sett at man vha bittorrent o.l. kan laste ned ps2-spill. Går det an å legge slike på en hdd vha pc, og så koble HD'en til ps2 og spille i vei? Hvor kobler jeg i såfall hd'en til? i usb-portene i front? På lik linje med singstar-mikkene? Håper noen kan ta seg tid til å svare ordentlig, forklare godt, og klare opp dette for meg. Lei av at folk bare klistrer inn linker til andre steder... Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Kan noen forklare en skikkelig newbie innen modding av playstation, hvordan man kan bruke ekstern HDD sammen den tynne ps2? Jeg har en maxtor onetouch2 200gb ekstern hd, kan man få koblet denne til playstationen min på noen måte, så jeg kan ha spillene liggende på HD istedenfor å måtte bruke originalplaten? Jeg har sett at man vha bittorrent o.l. kan laste ned ps2-spill. Går det an å legge slike på en hdd vha pc, og så koble HD'en til ps2 og spille i vei? Hvor kobler jeg i såfall hd'en til? i usb-portene i front? På lik linje med singstar-mikkene? Håper noen kan ta seg tid til å svare ordentlig, forklare godt, og klare opp dette for meg. Lei av at folk bare klistrer inn linker til andre steder... 5121166[/snapback] Du trenger også ett program som gjør at PS2'en oppdager driven din tror jeg, HDloader støtter flest spill tror jeg, hvordan du henter ned og installerer står her: http://www.eurasia.nu/wiki/index.php?pagen...dlPatchTutorial dersom du lurer på om ditt spill kan brukes med hdloader, så er det lister på http://www.ps2hd.com Du får nøye deg med linkene, har ikke prøvd selv skjønner du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå