Gå til innhold

Jada, jada... nok en solnedgang fra meg...

TBPhoto

Anbefalte innlegg

Hmmm jeg vet ikke helt hvorfor jeg er så fascinert av solnedganger (og oppganger). :roll:

Vel, dette er uansett en av de bedre jeg har tatt bilde av. Beskjæringen til panoramaformat er først og fremst fordi bildet inneholdt store svarte felter oppe og nede - men jeg syntes det også ble bra i panoramaformat!

Meninger, synspunkter og kritikk på bildet mottas med takk. :)

*oppdatert 13/11* Lagt inn ny versjon, hvor høyspentmast er klonet vekk.

post-79862-1131892114_thumb.jpg

Endret av MrMagoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint bilde. Blir aldri (helt) lei av solnedganger/oppganger. Men er vel over med solnedgangstider her nord.

Synes bildet var fint beskjært. Fant ikke noen andre gode måter å beskjære det bildet på.

Men bilder virker litt kraftig komprimert (hele himmelen).

Ellers var det bra.

Foresten, jobber du mye med å finne gode motiver? Synes du har tatt mange gode bilder.

Lenke til kommentar
Foresten, jobber du mye med å finne gode motiver? Synes du har tatt mange gode bilder.

5140081[/snapback]

Jobber med det hele tiden... jeg er veldig mye på farten med kameraet kun for å finne nye motiver. Ellers er jeg til tider trafikkfarlig... :p , ser jeg noe interessant som kan bli ett motiv når jeg er ute og kjører så er ikke øyne og tanker der de burde være i trafikken... :blush:

Mulig å få lagt ut en link eller sende meg fullsize bildet? [email protected]

Ønsker å bruke det som bakgrunn, håper det er greit!

5143252[/snapback]

Skulle vel gå greit det. Jeg kan ta og legge ut en 1600x1200 versjon av originalbildet, uten beskjæringene (eller vil du ha originaloppløsningen på 3008x2000?). Tar det ved anledning, og poster en link i denne tråden eller sender det til deg på epost. Er rimelig opptatt de første dagene, så jeg lover ingenting med en gang :)

Lenke til kommentar
Om jeg skal pirke litt, synes jeg høyspent masten midt i bildet forstyrrer noe. Skulle vel være en smal sak å klone den bort, om du driver med sånt da? ;-)

5145821[/snapback]

Jeg vurderte om jeg skulle klone den vekk, men det ble vel glemt bort i farten. Det er en smal sak og få vekk den, har klonet vekk langt vanskeligere ting.

Den er såpass liten, men jeg ser at den kan være forstyrrende. Får se om jeg tar meg 5 minutter i PS og får den vekk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...