TBPhoto Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Hmmm jeg vet ikke helt hvorfor jeg er så fascinert av solnedganger (og oppganger). Vel, dette er uansett en av de bedre jeg har tatt bilde av. Beskjæringen til panoramaformat er først og fremst fordi bildet inneholdt store svarte felter oppe og nede - men jeg syntes det også ble bra i panoramaformat! Meninger, synspunkter og kritikk på bildet mottas med takk. *oppdatert 13/11* Lagt inn ny versjon, hvor høyspentmast er klonet vekk. Endret 13. november 2005 av MrMagoo Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Elsker solnedganger. Finfint. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 Fint bilde. Blir aldri (helt) lei av solnedganger/oppganger. Men er vel over med solnedgangstider her nord. Synes bildet var fint beskjært. Fant ikke noen andre gode måter å beskjære det bildet på. Men bilder virker litt kraftig komprimert (hele himmelen). Ellers var det bra. Foresten, jobber du mye med å finne gode motiver? Synes du har tatt mange gode bilder. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Mulig å få lagt ut en link eller sende meg fullsize bildet? [email protected] Ønsker å bruke det som bakgrunn, håper det er greit! Dødsbra bilde! Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 12. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Foresten, jobber du mye med å finne gode motiver? Synes du har tatt mange gode bilder. 5140081[/snapback] Jobber med det hele tiden... jeg er veldig mye på farten med kameraet kun for å finne nye motiver. Ellers er jeg til tider trafikkfarlig... , ser jeg noe interessant som kan bli ett motiv når jeg er ute og kjører så er ikke øyne og tanker der de burde være i trafikken... Mulig å få lagt ut en link eller sende meg fullsize bildet? [email protected]Ønsker å bruke det som bakgrunn, håper det er greit! 5143252[/snapback] Skulle vel gå greit det. Jeg kan ta og legge ut en 1600x1200 versjon av originalbildet, uten beskjæringene (eller vil du ha originaloppløsningen på 3008x2000?). Tar det ved anledning, og poster en link i denne tråden eller sender det til deg på epost. Er rimelig opptatt de første dagene, så jeg lover ingenting med en gang Lenke til kommentar
Shutter Skrevet 13. november 2005 Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 Dette var vakkert og stemningsfullt! Panorama formatet gjorde seg bra! Om jeg skal pirke litt, synes jeg høyspent masten midt i bildet forstyrrer noe. Skulle vel være en smal sak å klone den bort, om du driver med sånt da? ;-) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. november 2005 Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 Veldig fint bilde. Tror det hadde gjort seg godt innrammet som veggmotiv. Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 13. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 Om jeg skal pirke litt, synes jeg høyspent masten midt i bildet forstyrrer noe. Skulle vel være en smal sak å klone den bort, om du driver med sånt da? ;-) 5145821[/snapback] Jeg vurderte om jeg skulle klone den vekk, men det ble vel glemt bort i farten. Det er en smal sak og få vekk den, har klonet vekk langt vanskeligere ting. Den er såpass liten, men jeg ser at den kan være forstyrrende. Får se om jeg tar meg 5 minutter i PS og får den vekk. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 13. november 2005 Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 Det var et meget pent bilde... Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 13. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 Ja, da er bildet i første post byttet ut med en ny versjon - har bare klonet vekk høyspentmasten. Her er også en 1600x1200 versjon av originalbildet, hvis noen ville bruke det som wallpaper (høyspentmasten er klonet vekk her også). Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Meget bra bilde! Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 ELska den croppa versjonen av bilde! Men er sinnsykt facinert av bilde til venstre i margen. Det svart-hvit greia. Er det din? Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 21. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Men er sinnsykt facinert av bilde til venstre i margen. Det svart-hvit greia. Er det din? 5164832[/snapback] Hvis det er avataren min du mener, så er det noe jeg bare fant på nettet for en tid tilbake. Så den er ikke "min" i den forstand at jeg har lagd den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå