arna Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Noen som kan hjelpe meg å installere trådløse nettet på Debian Sarge 3.1? Bruker GNOME og kommer ingen vei med google Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 apt-get install ipw2200 Lenke til kommentar
arna Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 apt-get install ipw2200 5120908[/snapback] Finner ingen pakker med 2200 navnet overhodet, heller ikke ipw eller dem sammen "ipw2200" andre forslag ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hm, sikker på at det var det pakken het jeg. Her er siden til driveren om du vil laste ned og kompilere selv: http://ipw2200.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
arna Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Har prøvd dette men tror jeg er for nybegynner for å klare det foreløpig. Derfor jeg egentlig lurte om folk har tips eller råd til hvordan det skal gjøres? Eller en liten enkel veiledning ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hm, får du noen feilmeldinger? Er litt lettere å vite hva du gjør galt da. Skal bare være å kjøre make, make install og legge firmwaren der den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå