meankanin Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg sykkler til og fra jobb hver dag... Har datamaskinen i en Gravis Metro ryggsekk med polstret laptoplomme, men er litt bekymret for regn - jeg bor tross alt i Bergen! Har litt lyst på ekstra beskyttelse for min kjære laptop. Noen som vet om en bag som er støt og vannsikker? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Se her: http://ucarry.no/index.php?cPath=108 Virker rimelig solide de fra MarWare, og på de Tucano work-in står det hos tucano at er vannavstøtende. Uansett tror jeg nok tykk neopren skulle holde mot litt vann. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg sykkler til og fra jobb hver dag... Har datamaskinen i en Gravis Metro ryggsekk med polstret laptoplomme, men er litt bekymret for regn - jeg bor tross alt i Bergen! Har litt lyst på ekstra beskyttelse for min kjære laptop. Noen som vet om en bag som er støt og vannsikker? 5120888[/snapback] Tja, hvis du har litt å rutte med ville jeg tatt et søk på "pelicase" Vet de har noe til laptop også. Livstidsgaranti mener jeg de hadde på produktene sine. Sakset fra hjemmesiden ” This case is NATO codified and tested to IP-67 (Ingress Protection). You break it, we replace it... forever.” Jeg hadde en pelicase til futaba radioen min når jeg kjørte rc-bil, det var rene safe`n. Endret 7. november 2005 av Yazfat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå