jokke@articom Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Hei Jeg har en helt ny pc som bruker alt for lang tid på å slå seg av... alt går helt greit til den kommer til "Windows avsluttes", der står den i 15min før pcen slår seg av! HELT SERIØST! Skjønner ikke hva det kan være. Har formatert, det samme skjer før drivere er innstalert... Har fulgt en tutorial med noen forandringer i regedit, det hjalp ingen ting. Noen som vet hva det kan være? Håper på svar :!: Endret 14. november 2005 av jokke@articom Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Last ned xp AntiSpy og huk av som vist på bilde og apply, og se om det kan hjelpe. Lenke til kommentar
jokke@articom Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Det hjalp ikke det heller... Gikk kanskje litt fortere men tok fortsatt 10 min før den slo seg av... Skjønner ikke hva det kan være og det blir litt frustrerendes når du innstalerer noe å må restarte så må du sitter der 10-15 min... Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Google er min venn http://www.google.com/search?hl=en&hs=JxQ&...dows+xp&spell=1 Endret 8. november 2005 av Gforce Lenke til kommentar
jokke@articom Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Har prøvd en del googling men finner ikke noe som funker... Kan ikke si at jeg har leita meg i hjel men tenkte kanskje noen her viste hva det var.... har hørt noe om at det kan være ram brikka og han sa jeg burde bruke et programm for å sjekke den men vet ikke hvilket program jeg kan bruke til det... Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Har du prøvd å Clear PageFile At Shutdown ? -------------------------------------------------- Start Registry Editor and navigate to the following key: [HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management] Set ClearPageFileAtShutdown value to 0 Or, using Group Policy Editor [for Windows XP Professional] Click Start, Run and type Secpol.msc Click Local Policies | Security Options In the right-pane, set Shutdown: Clear virtual memory pagefile to Disabled EDIT: Minnetest \ http://www.memtest.org/ Endret 8. november 2005 av Gforce Lenke til kommentar
jokke@articom Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) jeg har prøvdClear PageFile At Shutdown ja... det hjalp ingen ting.. EDIT: fant ingen feil på rammen heller nei.. skjønner ikke hva det kan være Endret 8. november 2005 av jokke@articom Lenke til kommentar
jokke@articom Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Det som var galt var minnekortleseren min som var koblet feil... Skulle bruke den for første gang her om dagen og den virket ikke... Koblet om så den virket å da var problemet borte...! Endelig slipper jeg å vente i lang tid for en restart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå