Gammal Sokk Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har en 3com Superstack II 3300XM switch som jeg har fått. Skulle gjærne ha får satt denne opp men har ikke serial kabel og vet ikke ip til den. er det noen måte jeg kan finne dens IP på? Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 De 3com'ene jeg har vært borti har en 198.168.0.1 ip. Så kan være det stemmer ? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 eller så har vel 3com et eller annet discovery-program også. Vet dog ikke hvorvidt dette funker til ditt bruk. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 eller så har vel 3com et eller annet discovery-program også. Vet dog ikke hvorvidt dette funker til ditt bruk. 5120851[/snapback] Hvis du mener 3Com Netowrk Supervisor kan jeg vel si att det ikke akkurat alltid er den skarpeste kniven i skuffen. Den er avhengig av en ip-range for å finne devices. Jeg har jo ikke den minste anelse om vilken range/netmask det er brukt på den, bare att den fungerer. Lenke til kommentar
koker Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Du finner info om den Her . Ser ut som om dette er ein Switch og då har den vell ikkje ip ? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 De 3com'ene jeg har vært borti har en 198.168.0.1 ip. nope... :/ Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Du finner info om den Her . Ser ut som om dette er ein Switch og då har den vell ikkje ip ? 5120879[/snapback] Manageable switcher har det, denne har slip(serial/terminal)/telnet/web interface Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg ville spandert på meg den seriel kabelen, vet aldri når den kan komme til nytte senere. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 ta kontakt med de du fikk switchen av. Skal ikke se bortifra at remote telnet/web er sperret. Er heller ikke vanskelig å få tak i slike kabler fra større bedrifter som bruker 3com. De sitter ofte på "100-vis" av slike. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 fant den endelig, etter ett gigantisk snmp search på hele 10.x.x.x,172.x.x.x,192.x.x.x etter det var det plankekjøring takker for alle svar. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Bare ut av ren kuriositet, hvor lang tid brukte du på søkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå