Pingla Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Ble litt dårlig formulering av emnet, men saken er at når jeg tidligere valgte ett hovedforum f.eks "Digital foto og video", så kom jeg bestandig tilbake til oversikten for nettopp det valgte forumet (her: "Digital foto og video") etter at jeg hadde lest ett underforum og klikket på "Markér kategorien som lest". De siste dagene så skjer ikke dette, havner istedenfor tilbake til absolutt høyeste nivå. Dette skjer i 8 av 10 tilfeller uten at jeg klarer å finne noe mønster for hvorfor og dette er utrolig irriterende. Andre som opplever dette? Har tømt alle midlertidige internettfiler, slettet informasjonskapsler laget av dette forumet, m.m. uten suksess. Endret 28. november 2005 av Pingla Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg synes forøvrig den hovedmenyen bør formateres annerledes. Slik det er nå, ser det ut som toppen på en boks, repetert nedover. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Jeg synes forøvrig den hovedmenyen bør formateres annerledes. Slik det er nå, ser det ut som toppen på en boks, repetert nedover. 5121007[/snapback] ?Dette var ikke mye svar på det jeg spurte om. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nei, men i stedet for å lage en ny tråd om det, synes jeg det passet inn her hvor hovedmenyen nevnes. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Nei, det synes jeg du kan du lage ny tråd om . Et emne, en tråd, det blir mest ryddig for forumets administratorer å svare på. Endret 8. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Ingen fra HW.no som har noen kommentarer. Dette skjer også på jobben, så det er ikke noe lokalt hos meg. Eneste likheten er bruk av IE, noe dette forumet burde støtte 100%. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Tja, forumet bør støtte W3C-standarden, og så er det opp til nettleserne om de vil følge på. Til nå er verken standarden eller lesernes krav oppfylt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg