Gå til innhold

Xbox 360 før jul?


Lars-Hermann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft sliter noe helt vannvittig med å levere nok 360'er til release datoen. Mange av importørene vil ikke få mer enn 20% av de som var reservert dem i utgangspunktet. Det kommer til å bli en kamp om de konsollene som kommer til norge i desember, så det er bare å bestille god tid i forveien hvis du vil sikre deg en :)

Lenke til kommentar
Hei.  Jeg ser at komplett.no har solgt ut alle xbox 360 maskinene til 2 desember. Hvis jeg bestiller nå får jeg den før jul eller får jeg den etter??

 

Ingen tilgjengelige i dag.  1011 stk 2005-12-31 (Ikke på lager. Ubekreftet)

 

Takk for svar :)

5120729[/snapback]

 

Det er andre som fremdeles har igjen, f.eks mpx.no og spiderman.no.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Så dere tror det blir vanskelig å få tak i en 360 i desember? Jeg har ikke helt bestemt meg helt, men har ganske lyst på en. Men jeg har tenkt å teste den i butikken før jeg kjøper meg en så har ikke så lyst å forhåndsbestille....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg mener fortsatt at elkjøp og expert er de butikkene som kommer til å få flest maskiner, og disse butikken har ikke forhåndsalg. Der er det bare å møte opp 2. desember, og så er man nok garentert en maskin. Og hvem vet, kanskje det blir en priskrig mellom expert, elkjøp og lefdal, slik at vi som stiller opp forann butikken sparer noen hundringser også...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg mener fortsatt at elkjøp og expert er de butikkene som kommer til å få flest maskiner, og disse butikken har ikke forhåndsalg. Der er det bare å møte opp 2. desember, og så er man nok garentert en maskin. Og hvem vet, kanskje det blir en priskrig mellom expert, elkjøp og lefdal, slik at vi som stiller opp forann butikken sparer noen hundringser også...

5121760[/snapback]

Får satse på det ja. :)

Lenke til kommentar

Alltid vanskelig å si hvor stor mangelen blir. Var masse styr rundt det samme når PSP kom også. Presseoppslag om hvor få konsoller som kom, spådommer om tomme lagre. Men her i byen (Trondheim) gikk i alle fall ikke butikkene tomme.

 

Tror det blir vanskeligere med Xbox 360, men det er ikke helt sjelden at en leverandør overdriver mangelen litt for å selge mer.

Lenke til kommentar
Glad jeg forhåndsbestilte hos Spiderman for en uke siden, høres ellers ut som det kan bli vanskelig å få tak i en hvis man ikke har forhåndsbestilt. Hvis man da ikke bare nøyer seg med core-pakka...

5125790[/snapback]

Forhåndsbestilte hos komplett.no allerede 23 september og blev da lovet å få konsollen på lanseringsatoen, også etter å ha spurt om konfirmasjon av dette to ganger fikk jeg et bekreftende svar. Logget meg inn på min side hos dem i går og da var leveringsdatoen pent flyttet til "Før jul" :no:

 

Komplett er jo en av de største i Norge som skal få inn størst parten av leveransene. Da jeg konfronterte dem med saken beklaget de alt og jeg blev

da anbefalt å ligge med sovepose utenfor Elkjøp på lanseringsdagen :cry: ETTER Å HA FORHÅNDSBESTILT ALLEREDE I SEPTEMBER...

Lenke til kommentar
EB Games på Aker Brygge kunne garantere at man får den på utgivelsesdagen. De kunne fordele maskiner i hele Skandinavia. Fortsatt mulig å forhåndsbestille der.

5137846[/snapback]

 

Finner ikke eb games på Aker Brygge? Bare jernbanetoget? :dontgetit:

5137978[/snapback]

 

Ligger inne på det nye kjøpesenteret der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...