QueenBee Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 "En etter en forsvant de. Som løvtannfrø i vinden blafret de avgårde. Man ønsket å tro at de en gang ville bli blomster, noen av de blomstene man plukker opp på vei hjem fra fotballtrening, for deretter å gi til mor slik at hun kan putte dem i et lite glass med vann. Men man visste alltid, de hadde ikke sjangs. Når man først var "lost", var det ingen vei tilbake. De ville bli glemt lik de utallige enere og nuller. Særlig nullene, de intetsigende. Man kan si at, joda, enere og nuller er mye verdt, men den gang ei. Innerst inne vet vi alle at nullene ikke har noe de skulle sagt. Så begynner man å skylde på noen. Det er alltid sidemannen, det var han eller hun som begynte! De sa det var så moro, ingen blir jo skadet, og folk får et innblikk i hva som skjer med deg, de bryr seg om deg. Tull, vi bryr oss om oss selv. Vi ønsker å tro at folk er interessert, men nei, de er ikke det. Vi er jo alle universets sentrum, iallefall jeg, den største stjernen av dem alle. Eller Kurt da, han er jo også kul. Nei vent, jeg er størst. Jeg var på slikt et AB møte (Anonyme Bloggere; selvmotsigende som det er) for ikke så lenge siden. Det gjør meg sterkere, mer motstandsdyktig. Det holder meg unna grensen. Den magiske grensen man ikke vil vrikke foten over. Er beinet brukket, blir man skutt, enkelt og greit. Der ute er ikke et liv verdt en pøkk, man entrer de lovløses verden, fylt med tomme løfter, tulipaner, tresko og en stank av billig aftershave. Èn etter èn hadde de falt over, de hadde blitt... bloggere..." Jeg sier dere bare, jeg liker det ikke! Spesielt ikke nå som det er en innebygget blogg-funksjon i forumet... Hva mener dere om bloggere? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Blogg er helt ok, dagbøker derimot. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Blogg er gøy. Som mange andre sier. Du må ikke inn å de. Lenke til kommentar
QueenBee Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Å, ikke få meg startet om dagbøker! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 jeg misliker bloggere Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Blogg suger. Nabber bruker blogg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Enkelte blogger er litt kule. Andre er helt tragiske. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 I dag så jeg en stein. Den plukket jeg opp også la jeg den ned igjen på samme plass. Så gikk jeg videre.. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hva er en blog? Hva er en dagbok? Hva er en hjemmeside? Begrepene er utydelig, informasjonen er manglende. Noen mener at man må ha politikk eller aktualitet i bloggen for at det skal bli en blog, men må man det? Lenke til kommentar
QueenBee Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Blog: A weblog, Web log or simply a blog, is a web application which contains periodic posts on a common webpage. These posts are often but not necessarily in reverse chronological order. Such a website would typically be accessible to any Internet user. The term "blog" came into common use as a way of avoiding confusion with the term server log. Diary: A diary is a book for fragmentary writings arranged by date. It can be used for recording in advance appointments and other planned activities, and/or for reporting about what has happened. Diaries have evolved from business notations, to listings of weather and daily personal events, through to inner exploration of the psyche, or a place to express one's deepest self. Some people use the words diary and journal interchangeably, others apply strict differences to journals, diaries and journaling - dated, undated, inner focused, outer focused, forced etc. Homepage: See website, Website: A website, Web site or WWW site (often shortened to just site) is a collection of webpages, that is, HTML/XHTML documents accessible via HTTP on the Internet; all publicly accessible websites in existence comprise the World Wide Web. The pages of a website will be accessed from a common root URL, the homepage, and usually reside on the same physical server. The URLs of the pages organize them into a hierarchy, although the hyperlinks between them control how the reader perceives the overall structure and how the traffic flows between the different parts of the site. Burde gi en pekepinn på tanken bak begrepeneNoen mener at man må ha politikk eller aktualitet i bloggen for at det skal bli en blog, men må man det? Mange weblogger tar opp teknologispørsmål, men det finnes både strikkeblogger, forfatterblogger, matblogger, jussblogger og politiske blogger. I etterkant av 11. september 2001 vokste warblogs fram som en egen bloggsjanger i USA, som også har fått eksponenter i andre land, inkludert Norge. Blogger gjorde seg også markerte i forbindelse med det amerikanske presidentvalget i 2004, der det etter hvert dukket opp egne weblogger for alle kandidatene, om enn sjelden skrevet av kandidaten selv Virker ikke slik gitt. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Bruker blogg, men bare som en mental søppelbøtte. Hvis folk orker å lese de syke tankene mine kan de ikke skylde på meg når de får mentale problemer Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Handler denne tråden om bloggerne på forumet? Daniel Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg synes mennesker som har et interessant liv ofte har en spennende blogg. Andre skriver bare om masse BS, men det kan til en viss grad være et tidsfordriv å lese det også. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Blogg er noe dritt. Men MSN derimot... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det trengs sårt en poll over hvem som har den mest uinteressante bloggen her. Jeg nominerer Tonioioioioioioio. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg nominerer Tonioioioioioioio. 5121908[/snapback] Agreed. I PICKED UP A BALL, IT WAS RED LIKE FIRE AND BRIMSTONE!11 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Blogger er jo greit da, så lenge skribenten er dyktig. Fjortissblogger med innlegg for hvert forbanna klesplagg til skifter til er GANSKE lite interessant! Er et par gode her på forumet da, oooog dårlige.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg nominerer Tonioioioioioioio. 5121908[/snapback] Agreed. I PICKED UP A BALL, IT WAS RED LIKE FIRE AND BRIMSTONE!11 5122110[/snapback] Strike one. I go with stupid. Latterlig blogg. (No offence concerning the "stupid"). Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Noobs og sveklinger skriver blogg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ekte menn skriver ikke blogg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå